Θρεπτικά Συστατικά για έναν υγιή οργανισμό!!!

piramida mesogeiakis diatrofis
Θρεπτικά Συστατικά για έναν υγιή οργανισμό Υπάρχουν πολλές βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία και άλλου τύπου διατροφικά συστατικά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να πετύχετε να καλυτερεύσετε την προσωπική σας διατροφή. Χρησιμοποιήστε αυτό το διάγραμμα για να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τις βιταμίνες και τα μεταλλικά στοιχεία που μπορείτε να ωφεληθείτε ή που μπορούν να σας προσφέρουν καλύτερη υποστήριξη στην καθημερινή σας διατροφή.

Κάψτε λίπος ενώ γυμνάζεστε!!!

Άσκηση και κάψιμο λίπους
Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν πως χρειάζεται σκληρή και παρατεταμένη άσκηση, αν θέλουν να χάσουν βάρος και να έχουν καλή υγεία. Κανένα από τα δύο δεν είναι σωστό. Χωρίς αλλαγή στη διατροφή, το βάρος που χάνει κανείς από την άσκηση είναι λίγο -οι περισσότερες έρευνες κάνουν λόγο για 3 με 4 κιλά τον χρόνο. Μόνο όταν βελτιώσουμε την διατροφή μας, θα δούμε σημαντικά αποτελέσματα από την άσκηση στο βάρος μας και, ακόμα πιο σημαντικό, στη σύσταση και στο σχήμα του σώματος μας.

Παιδική ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ!!!

paidiki paxysarkia
Οι μισές μητέρες και οι τέσσερις στους δέκα πατέρες δεν αναγνωρίζουν ότι το τετράχρονο ή πεντάχρονο παιδί τους είναι παχύσαρκο, ενώ το 75% των μαμάδων και το 77% των μπαμπάδων δεν αναγνωρίζουν ότι τα παιδιά τους έχουν βάρος παραπάνω από το κανονικό, είναι δηλαδή υπέρβαρα, σύμφωνα με μια νέα ολλανδική επιστημονική έρευνα.

Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 800 γονείς και 439 παιδιά, έγινε από ερευνητές του Ιατρικού Κέντρου του πανεπιστημίου του Γκρόνιγκεν υπό τον καθηγητή Πίτερ Σάουερ του τμήματος παιδιατρικής και δημοσιεύτηκε στο παιδιατρικό περιοδικό "Acta Paediatrica". Το 5% των παιδιών του δείγματος κρίθηκαν υπέρβαρα, το 4% παχύσαρκα και τα υπόλοιπα κανονικού βάρους.

SUPER τροφές για να είσαι πάντα σε φόρμα!!!

SUPER τροφές για να είσαι πάντα σε φόρμα

Υπάρχουν τροφές που αν της συμπεριλάβουμε στα πλαίσια μιας υγιεινής διατροφής θα μπορούσαμε να τις ονομάσουμε SUPER τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας και υδατάνθρακες εξαιρετικής ποιότητας για αστείρευτη ενέργεια,διαβάστε παρακάτω!!!

Ηλιοθεραπεία και Μαύρισμα!!!

Ηλιοθεραπεία και Μαύρισμα
Μελανοκύτταρα μελανίνη στο δέρμα Είναι γεγονός ότι κάθε άνθρωπος έχει το δικό του χρώμα και δε μαυρίζει στο ίδιο ποσοστό με άλλους – δυστυχώς ή ευτυχώς γενετικοί παράγοντες παίζουν αποφασιστικό ρόλο. Γία αυτό μερικοί άνθρωποι, ακόμη κι αν μείνουν για λίγο στον ήλιο, γυρίζουν μαυρισμένοι, ενώ άλλοι, με πιο ανοιχτόχρωμο δέρμα, κοκκινίζουν σαν «αστακοί» μετά από σύντομο χρονικό  διάστημα.

Διατροφή πριν και μετά την άσκηση!!!

Διατροφή πριν και μετά την άσκηση

Εξαιρετικές πληροφορίες για να γνωρίζουμε τι διατροφή πρέπει να κάνουμε πριν και μετά την άσκηση για μέγιστα αποτελέσματα!!!

Όλες γνωρίζουμε τη σημασία της άσκησης αλλά συχνά έχουμε αντιμετωπίσει τα εξής ερωτήματα: "τι να φάω πριν ή μετά την άσκηση ή πόση ώρα πρέπει να περιμένω μετά το γεύμα για ν' αθληθώ"; Αν μάλιστα γνώριζες πόσο σημαντικές είναι οι απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά, σε σχέση με την αποτελεσματικότητα της γυμναστικής, θα τα έχανες! Τι να επιλέξεις να καταναλώσεις λοιπόν, πριν και μετά την άσκηση; Οι απαντήσεις δίνονται παρακάτω:

Xάστε λίπος, ΟΧΙ… βάρος!!!

Χάστε λίπος, όχι βάρος
Aν ιδρώνω πολύ, θα αδυνατίσω γρηγορότερα; Mε την εφίδρωση χάνω κιλά ή μόνον υγρά; Πολύ συχνά το αδυνάτισμα συγχέεται με τη μείωση των κιλών στη ζυγαριά και όχι με την απώλεια του περιττού λίπους. Tο σώμα μας αποτελείται από υγρά, ιστούς, κόκαλα αλλά και λίπος. Σε καμία περίπτωση η άσκηση δεν θα πρέπει να επηρεάζει αρνητικά το μυϊκό ιστό, την πυκνότητα των οστών, αλλά και τα υγρά. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε μείωση του βασικού μεταβολισμού, ενώ στη δεύτερη διατάραξη των βασικών λειτουργιών του οργανισμού. Πώς μπορούμε να ξέρουμε λοιπόν ότι δεν μοχθούμε και ιδρώνουμε χωρίς λόγο, αλλά ότι πραγματικά καίμε λίπος κατά την άσκηση;

Συμβουλές για μια τέλεια διατροφή!!!

Συμβουλές υγιεινής διατροφής
1). Για να διατηρείτε την οξεοαλκαλική ισορροπία του οργανισμού σας, το 50-60% των τροφών που περιλαμβάνει το καθημερινό σας διαιτολόγιο, πρέπει να προέρχεται από ωμές τροφές όπως φρούτα και λαχανικά. Τα φρούτα και τα λαχανικά δεν πρέπει να είναι πολύ ώριμα ή  πολύ άγουρα ή προϊόντα θερμοκηπίου και γενικά  "εκτός εποχής".

2).Το πρωινό σας πρέπει να περιλαμβάνει μπόλικα φρέσκα φρούτα, το μεσημεριανό σας κάθε είδους ωμά λαχανικά και φυτικές τροφές (μακαρόνια, ρύζι, όσπρια κ.λπ) και το βραδινό σας πρωτεϊνούχες τροφές όπως το ψάρι και το κοτόπουλο και ωμά λαχανικά. Για δεκατιανό δοκιμάστε φρούτα, τυρί κι άπαχο γιαούρτι.

Καφεΐνη.....Η χρήση και η λειτουργία της

Καφεΐνη και η λειτουργία της
Η κατανάλωση ροφημάτων που περιέχουν καφεΐνη αποτελεί καθημερινή συνήθεια εδώ και χιλιάδες χρόνια. Παρόλα αυτά συχνά αποτελεί αντικείμενο προβληματισμού: Τί οφέλη ή συνέπειες μπορεί να έχει η καθημερινή της κατανάλωση;

Η καφεΐνη είναι ένα ήπιο διεγερτικό του κεντρικού νευρικού συστήματος, που όμως επιδρά για μικρό χρονικό διάστημα και σύντομα αποβάλλεται από το ανθρώπινο σώμα, με μέσο χρόνο ημιζωής τις 4 ώρες (μεταξύ 2-10 ωρών). Η επίδρασή της εξαρτάται από την ποσότητα και τη συχνότητα κατανάλωσης της, αλλά και την ευαισθησία του ατόμου σε αυτή, ανάλογα με το μεταβολισμό και την γενετική του προδιάθεση. Οι φυσιολογικές επιδράσεις της καφεΐνης είναι ασθενέστερες στα άτομα που την καταναλώνουν συχνά, ενώ κατά την εγκυμοσύνη και με τη λήψη αντισυλληπτικών φαρμάκων μεταβολίζεται με πιο αργό ρυθμό.

Καλλυντικά για το καλοκαίρι !!!

Καλλυντικά για το καλοκαίρι
Το καλοκαίρι εκτός από τα χίλια καλά που φέρνει μαζί του,
συνοδεύεται και από τον ήλιο και τη ζέστη, τα οποία αν αγνοηθούν μπορούν
να προκαλέσουν σοβαρές βλάβες στο πρόσωπο, το σώμα και τον οργανισμό. 
Πριν λοιπόν μας προλάβουν τα αρνητικά πρέπει να εξοπλιστούμε με
τα κατάλληλα όπλα και να προστατέψουμε όσο το δυνατό περισσότερο και καλύτερα το σώμα μας. Τα βασικά καλλυντικά που δεν πρέπει να λείπουν από την τσάντα μας ΠΟΤΕ είναι:

Συμβουλές για κάψιμο λίπους!!!

Συμβουλές για κάψιμο λίπους
Οι περισσότερες ερωτήσεις που γίνονται από ασκούμενους αφορούν το αδυνάτισμα. Ας δούμε λοιπόν σε περίληψη τις 12 πιο σημαντικές συμβουλές που πρέπει να ξέρετε για να χάσετε κιλά, και να βελτιώσετε το σώμα σας.

Διατροφή για το δέρμα!!!

Ομορφιά διατροφή δέρματος
Το καλοκαίρι, λόγω της έκθεσης στον ήλιο και της αυξημένης εφίδρωσης, αυξάνονται οι ανάγκες ενυδάτωσης του δέρματος. Επιπλέον, το αλάτι της θάλασσας, αλλά και το χλώριο της πισίνας, επιτείνουν την αφυδάτωση του δέρματος. Το δέρμα διψάει! Όμως, λύση στο πρόβλημα της ενυδάτωσης του δέρματος δεν προσφέρουν μόνο τα καλλυντικά. Οι διαιτολόγοι μάς εξηγούν ότι το μυστικό για να ανακτήσει το δέρμα σας τη χαμένη του υγρασία βρίσκεται και στο πιάτο σας!

Αερόβια άσκηση και κάψιμο του λίπους!!!

Αερόβια άσκηση κάψιμο λίπους

Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι η αερόβια άσκηση συντελεί στο κάψιμο του λίπους. Για να μεγιστοποιήσετε την απώλεια λίπους μέσω της αερόβιας άσκησης, η προπόνηση θα πρέπει να είναι τέτοια ώστε να καίγεται λίπος και όχι μόνο θερμίδες.

Πιο συγκεκριμένα, η απώλεια θερμίδων είναι δεδομένη με την ενασχόλησή μας με την άσκηση, αλλά για την ενεργοποίηση των αποθεμάτων λίπους θα πρέπει να λάβουν χώρα πολύπλοκες μεταβολικές διαδικασίες.

Οι παράγοντες που επιδρούν στην ενεργοποίηση των αποθεμάτων λίπους είναι οι εξής:

Δυσανεξία στη Λακτόζη

Δυσανεξία στη Λακτόζη
Εάν νιώθετε φουσκώματα και δυσπεψία μετά την κατανάλωση γάλακτος, πιθανώς να πάσχετε από δυσανοχή στη λακτόζη. Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι 70 % του πληθυσμού παγκοσμίως φαίνεται να έχει γαστρεντερικές ενοχλήσεις έστω και σε μικρό βαθμό μετά την κατανάλωση γάλακτος. Η δυσανοχή στη λακτόζη έχει γεννετικό υπόβαθρο και οι περιοχές στις οποίες εμφανίζεται συχνότερα είναι η Αφρική, η Ασία καθώς και η Μεσογειακή Ευρώπη. Η συντριπτική πλειοψηφία των πασχόντων δε γνωρίζει ότι έχει δυσανοχή στη λακτόζη ή πιστεύει ότι πάσχει από κάποια άλλη εντερική διαταραχή.

Super τροφές για υγεία και Super σώμα!!!

Super τροφές για υγεία και Super σώμα

Super τροφές για υγεία και Super σώμα!!!

Πρασινο τσαι

Πράσινο τσάι

Γνωστό για τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητες και όχι μόνο. Γνωρίζατε ότι βοηθάει και στην αντιμετώπιση της... τερηδόνας; Από όποια πλευρά και αν το εξετάσουμε, το πράσινο τσάι είναι must για μια υγιεινή διατροφή. Αρκεί να το φτιάξετε μόνοι σας και να μην προτιμήσετε την εύκολη λύση του εμφιαλωμένου (πολλή ζάχαρη, πολλά συντηρητικά, ελάχιστες ευεργετικές ιδιότητες) . Ένα φλιτζάνι πράσινου τσαγιού, περιέχει αρκετή ποσότητα από πολυφαινόλες για να εκτινάξει το ανοσοποιητικό σας στα ύψη, ενώ οι αντιοξειδωτικές του ουσίες καταπολεμούν τα βακτήρια και δρουν ως αντιθρομβωτικές.

ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ ΤΕΛΟΣ!!!

Κυτταρίτιδα

Γνωρίζουμε ότι με τον όρο «κυτταρίτιδα» αναφερόμαστε στην εναπόθεση νερού και λίπους ανάμεσα στο δέρμα και την ακριβώς από κάτω στοιβάδα, που συνοδεύεται από μειωμένης ελαστικότητας συνδετικό ιστό και εμφάνιση της χαρακτηριστικής μορφής «ρυτίδων» πάνω στο δέρμα. Επτά στις οκτώ γυναίκες αντιμετωπίζουν πρόβλημα κυτταρίτιδας

Ομορφιά Λαμπερό πρόσωπο!!!

Ομορφιά Λαμπερό πρόσωπο
Tα σημάδια της φωτογήρανσης στο πρόσωπο μπορείτε να τα αντιμετωπίσετε και με εναλλακτικούς τρόπους. Oι πρακτικές συμβουλές και οι συνταγές με φυσικά συστατικά και έλαια που μας έδωσαν οι ειδικοί μπορούν να βοηθήσουν. Eπίσης, κάποιες κρέμες προσώπου με φυτικά εκχυλίσματα . Oι εναλλακτικές συνταγές που προτείνουμε προορίζονται για το βράδυ και θα πρέπει μόνο έτσι να τις εφαρμόσετε. Tο πρωί να πλένετε καλά την επιδερμίδα σας και να φοράτε αντιηλιακή κρέμα με υψηλό SPF.

Αρχειοθηκη ιστολογιου