Νο8 Μυστικά για αποτελεσματική ΔΙΑΙΤΑ και υγιεινό ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!

36. Μην βγαίνετε έξω νηστικοί. Η τακτική «θα βγω για φαγητό το βράδυ, άρα όλη μέρα θα μείνω νηστικός» είναι ολέθρια για τη σιλουέτα σας. Όχι μόνο πρέπει να φάτε κανονικά (αν και με λιγότερες θερμίδες) μέσα στη μέρα, αλλά να φάτε και 1-2 μήλα ή πορτοκάλια πριν βγείτε από το σπίτι, για να «κόψετε» την πείνα σας.
37. Το νου σας στην σειρά. Να ξεκινάτε το γεύμα σας με δύο ποτήρια νερό, μετά να τρώτε μια σούπα και στη συνέχεια μια σαλάτα. Αφήστε το κυρίως πιάτο για το τέλος, διότι μέχρι να φτάσει η σειρά του θα έχετε σχεδόν χορτάσει και θα φάτε πολύ λίγο!

Νο7 Μυστικά για αποτελεσματική ΔΙΑΙΤΑ και υγιεινό ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!

31. Φορέστε στενά ρούχα. Όταν προσπαθείτε να αδυνατίσετε , ξεχάστε τα άνετα, φαρδιά ρούχα την ώρα του φαγητού. Το στενό παντελόνι ή φούστα, με μια σφικτή ζώνη, είναι ένας πολύ καλός σύμμαχος που θα σας αποθαρρύνει να φάτε πολύ (πόσες φορές δεν έχετε δει ανθρώπους να ξεσφίγγουν τη ζώνη τους για να μπορέσουν να φάνε κι άλλο;). Αν είναι να ξεσφίξετε τη ζώνη σας, να το κάνετε μετά το τέλος του φαγητού.

Νο6 Μυστικά για αποτελεσματική ΔΙΑΙΤΑ και υγιεινό ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!

Μυστικά για αποτελεσματική ΔΙΑΙΤΑ και υγιεινό ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
26. Πάρτε αντικολλητικά σκεύη. Είναι ό,τι πρέπει για να μαγειρεύετε δίχως προσθήκη λίπους. Στη θέση του, βάλτε λίγο νερό. Αν πάντως οπωσδήποτε πρέπει να προστεθεί κάτι, προτιμήστε λίγο ελαιόλαδο.

Νο5 Μυστικά για αποτελεσματική ΔΙΑΙΤΑ και υγιεινό ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!

Μυστικα διαιτα αδυνατισμα
21. Προτιμήστε το μπλε. Πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι όταν σερβιριζόμαστε σε μπλε πιάτα τρώμε λιγότερο, ενώ αντιθέτως τα έντονα χρώματα όπως το κόκκινο ή το πορτοκαλί μας κάνουν να τρώμε περισσότερο (γι΄αυτό εξάλλου σε πολλά ταχυφαγεία επικρατούν τέτοιου είδους έντονα χρώματα).
Αν τυχόν φτιάχνετε τώρα το σπίτι σας, επιλέξτε αποχρώσεις του μπλε στα χρώματα ή στις ταπετσαρίες της τραπεζαρίας σας. Ειδάλλως, προσπαθήστε να μην χρησιμοποιείτε σερβίτσια με έντονα χρώματα (κι αν έχετε μπλε, ακόμα καλύτερα). Ακόμα και η τοποθέτηση μιας μπλε ή μωβ λάμπας μέσα στο ψυγείο μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά στο να το... ανοίγουμε συχνά, λέει ο κ. Μπερτζελέτος!

Νο4 Μυστικά για αποτελεσματική ΔΙΑΙΤΑ και υγιεινό ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!

Μυστικα διαιτα αδυνατισμα
16. Πιείτε πράσινο τσάι . Μελέτες έχουν δείξει ότι μια ομάδα ουσιών που περιέχει (λέγονται κατεχίνες) μπορεί να μειώνουν τον λιπώδη ιστό.
17. Να τρώτε απερίσπαστοι. Όταν τρώτε, να κοιτάζετε το πιάτο σας και τίποτε άλλο, ούτως ώστε να το απολαμβάνετε με όλες σας τις αισθήσεις (όραση, ακοή, οσμή, γεύση, αφή) και να εξασφαλίζετε ότι ο εγκέφαλός σας θα ενημερωθεί αμέσως μόλις χορτάσετε, για να σας δώσει το μήνυμα να πάψετε να τρώτε.

Νο3 Μυστικά για αποτελεσματική ΔΙΑΙΤΑ και υγιεινό ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!

Μυστικά για αποτελεσματική ΔΙΑΙΤΑ και υγιεινό ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
11. Φάτε καραμέλες. Χωρίς ζάχαρη, εννοείται. Είναι ό,τι πρέπει για να ικανοποιήσετε την λαχτάρα σας για κάτι γλυκό. Προσοχή όμως: να τις τρώτε πάντοτε με γεμάτο στομάχι (καλύτερα μετά τα κύρια γεύματα). 12. Βάλτε στη ζωή σας τα καυτερά. Πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι τα γεύματα που είναι πλούσια σε κόκκινες, καυτερές πιπεριές και τσίλι μπορεί να ενεργοποιήσουν το μεταβολισμό αυξάνοντας τη θερμογένεσηθερμογένεση είναι ένα από τα κύρια στοιχεία του μεταβολισμού), ενώ ταυτοχρόνως μπορούν να οδηγήσουν πιο γρήγορα στον κορεσμό της πείνας.

Νο2 Μυστικά για αποτελεσματική ΔΙΑΙΤΑ και υγιεινό ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!

Μυστικά για δίαιτα και αδυνάτισμα
6. Μην τρώτε ψωμί ή μακαρόνια το βράδυ. Παρ’ ότι αυτό που μετράει είναι το σύνολο των θερμίδων που καταναλώνουμε μέσα στη μέρα, καλό είναι να τρώμε τους περισσότερους υδατάνθρακες στο πρωινό και στο μεσημεριανό γεύμα, και να τους αποφεύγουμε στο βραδινό, διότι δεν θα έχουμε την ευκαιρία να τους «κάψουμε» μέσα από κάποια δραστηριότητα.
Προτιμήστε, λοιπόν, για βραδινό μία σαλάτα με κάποια άπαχη πρωτεϊνική επιλογή (όπως αβγό, τόνο, κοτόπουλο ή άπαχο τυρί) ή ένα γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με φρέσκο φρούτο – και όχι μακαρόνια με κοκκινιστό κρέας, όσπρια ή ριζότο (αυτά κρατήστε τα για το μεσημέρι).

Νο1 "Μυστικά" για αποτελεσματική ΔΙΑΙΤΑ και υγιεινό ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!

Μυστικα διαιτα αδυνατισμα
Οι άνθρωποι έχουν μακρά προϊστορία στις ακραίες δίαιτες – πολύ πριν, λ.χ., από την «δίαιτα της λαχανόσουπας», υπήρχε η «δίαιτα του τσιγάρου» - και ακόμα μακρύτερη στην έλλειψη υπομονής όταν πρέπει να χάσουν τα περιττά τους κιλά .

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ!!!

Αθλητική διατροφή
Η επιπλέον πρωτεΐνη , μέσω της κατανάλωσης κρέατος ή συμπληρωμάτων αμινοξέων, θα δυναμώσει τους μυς μου.
Μόνο μέσω της άθλησης μπορεί κανείς να αποκτήσει μυϊκή δύναμη και όγκο. Η κατανάλωση περισσότερης πρωτεΐνης , μέσω της διατροφής ή της λήψης συμπληρωμάτων , δεν πρόκειται να βοηθήσει, αν δεν συνοδευτεί από άσκηση.

Οι απόλυτες τροφές για την ανδρική ΔΙΑΙΤΑ!!!

Οι απόλυτες τροφές για την ανδρική ΔΙΑΙΤΑ
Ποιος είπε ότι η δίαιτα είναι γένους θηλυκού; Έτσι πιστεύουν οι περισσότεροι αφού το γυναικείο σώμα βρίσκεται στο επίκεντρο. Οι διατροφολόγοι όμως, έχουν διαφορετική άποψη.

Τροφές λιποδιαλύτες για στεγνό από λίπος σώμα!!!

Όλες οι τροφές παχαίνουν. Αυτός είναι ένας βασικός και συνήθως απαράβατος κανόνας. Υπάρχουν όμως, και κάποιες τροφές που βοηθούν ιδιαίτερα στο κάψιμο του λίπους . Δείτε ποιες είναι αυτές, εντάξετε τις στην καθημερινή σας διατροφή και αδυνατίστε … τρώγοντας!

ΜΥΘΟΣ ότι το μεγάλο πρωινό βοηθάει στο ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!

Μεγάλο πρωινό και αδυνάτισμα
Αποτελεί μύθο ότι η κατανάλωση μεγάλου πρωινού σημαίνει κατανάλωση λιγότερων θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας, σύμφωνα με νέα γερμανική έρευνα.
Η έρευνα, που δημοσιεύεται στο περιοδικό ‘Nutrition Journal’, έδειξε ότι οι άνθρωποι καταναλώνουν παρά το μεγάλο πρωινό την ίδια ποσότητα στο μεσημεριανό και το δείπνο.
Ο επιστήμονες υποδεικνύουν ότι η μείωση των θερμίδων του πρωινού θα βοηθήσει ενδεχομένως τους ανθρώπους να αδυνατίσουν .

Φάε ΣΟΚΟΛΑΤΑ και γίνε Superman!!!!

Φάε ΣΟΚΟΛΑΤΑ και γίνε Superman
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ ΑΔΕΙΟ ΣΤΟΜΑΧΙ
Πολλοί ποδηλάτες ισχυρίζονται ότι δεν μπορούν να αποδώσουν με γεμάτο στομάχι. Αποφεύγουν λοιπόν να τρώνε έστω και ένα σνακ πριν την προπόνηση θεωρώντας ότι έτσι νιώθουν πιο ανάλαφροι και ικανοί να διανύσουν περισσότερα χιλιόμετρα. Ωστόσο, η μειωμένη διαιτητική πρόσληψη σε συνδυασμό με την εξαντλητική προπόνηση στερεί από το σώμα την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεται,

Αρχειοθηκη ιστολογιου