1. Απλές συνήθειες που μας παχαίνουν!!!

Απλές συνήθειες που μας παχαίνουν
Τηρείτε ευλαβικά το πρόγραμμα του γυμναστηρίου, κάνετε δίαιτες την μισή σας ζωή, αλλά το βάρος σας εξακολουθεί να απέχει κατά πολύ από τα επιθυμητά επίπεδα. Πριν καταλήξετε σε μάγισσες και χαρτορίχτρες για να σας εξηγήσουν τι έγκλημα κάνατε στην προηγούμενη ζωή σας και το πληρώνετε με αυτόν τον τρόπο, ή πριν αρχίσετε να κατηγορείτε την μαμά σας για τα γονίδια που σας κληρονόμησε, ρίξτε μια ματιά στις δέκα συνήθειες που δεν είχατε υποψιαστεί ότι σας παχαίνουν και αλλάξτε τις, για να δείτε την ζυγαριά να κατεβαίνει.

ΔΙΑΙΤΑ μετά το Πάσχα!!!

Δεν καταφέρατε να αντισταθείτε στους γευστικούς πειρασμούς που βρέθηκαν μπροστά σας στο γιορτινό τραπέζι; Δεν υπάρχει λόγος να αισθάνεστε τύψεις ούτε να υποβάλλετε τον εαυτό σας σε μεθεόρτια τιμωρία. Δείτε πώς θα απαλλαγείτε από τα πασχαλινά βάρη με 6 «ανώδυνα» βήματα…

Μικρά και συχνά γεύματα Τα πολλά γεύματα σε μικρές ποσότητες επιταχύνουν τον μεταβολισμό, δεν στερούν από τον οργανισμό πολύτιμες θρεπτικές ουσίες και -το κυριότερο- μας γλιτώνουν από το βασανιστικό αίσθημα πείνας.

Αυξήστε καύσεις και ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ αποτελεσματικά!!!

Αυξήστε καύσεις και ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ αποτελεσματικά
Ας δούμε πρώτα η διατροφή μας τι λόγο έχει σε αυτό.

Είναι γνωστό ότι το Α και το Ω ενός επιτυχημένου διαιτολογικού προγράμματος , κρίνεται από το αν η ποσοτική και ποιοτική κατανομή των θρεπτικών συστατικών (πρωτεΐνες, λίπη υδατάνθρακες ) είναι τέτοια ώστε να αυξάνει το μεταβολικό ρυθμό, αλλά και από το αν η απώλεια βάρους , συνίσταται σε απώλεια λίπους και όχι μυϊκής μάζας και υγρών.

Κάντε λιποδιάλυση τρώγοντας Μούρα!!!

Φάε μούρα και κανε λιποδιάλυση
Όσοι θέλουν να χάσουν τα περιττά τους κιλά, ίσως πρέπει να εντάξουν τα μούρα στη διατροφή τους, καθώς μειώνουν τον αριθμό των λιπωδών κυττάρων στο σώμα έως 73%, αναφέρουν Αμερικανοί επιστήμονες.
Τα φρούτα εμποδίζουν επίσης την δημιουργία νέων λιπωδών κυττάρων, γεγονός που τα καθιστά ακόμα πιο ισχυρό όπλο στη μάχη εναντίον της παχυσαρκίας.

12 τιπς για να μειώσετε τις ρυτίδες!!!

tips omοrfia rytides
Είτε είστε 35 ετών και αρχίζετε να βλέπετε τα πρώτα σημάδια γήρανσης είτε 55 και έχετε δέρμα που δείχνει την ηλικία σας σίγουρα βρίσκεται ψηλά στις προτεραιότητές σας το θέμα της αποφυγής των ρυτίδων .Ταυτόχρονα, σύμφωνα με τους ειδικούς, πολλοί από μας χάνουμε τη μάχη παρακολουθώντας τη νιότη να απομακρύνεται και το πέρασμα του χρόνου να αφήνει τα σημάδια πίσω του…

Αυτά είναι τα κορυφαία αφροδισιακά!!!

Διατροφή κορυφαία αφροδισιακά
Αν θέλετε να κάνετε πιο «πικάντικη» τη σεξουαλική ζωή σας, δοκιμάστε να προσθέσετε περισσότερο κρόκο (ζαφορά) και τζίνσενγκ στη διατροφή σας. Mια νέα καναδική επιστημονική έρευνα, που μελέτησε όλα τα φυσικά αφροδισιακά, κατέταξε αυτά τα δύο στην κορυφή του σχετικού καταλόγου.

Πώς Πότε και Γιατί πρέπει να χρησιμοποιεί ο αθλητής συμπληρώματα!!!

Αθλητής συμπληρώματα διατροφής
Δείτε αυτό το πολύ χρήσιμο ΒΙΝΤΕΟ και μάθετε Πώς Πότε και Γιατί πρέπει να χρησιμοποιεί ο αθλητής συμπληρώματα!!!

Αντικαταστήστε την ΣΟΚΟΛΑΤΑ με ....!!!!

Διατροφή και σοκολάτα
Στις ευεργετικές ιδιότητες της, βρίσκεται η απόδοση πλούσιου ποσού ενέργειας και μικροθρεπτικών συστατικών, όπως του ασβεστίου, του φωσφόρου, του μαγνησίου και του συμπλέγματος της βιταμίνης Β.

Όμως, η απόδοση θερμίδων είναι αυξημένη ακόμη και στην ενδεικτική ποσότητα των 100gr. Πιο συγκεκριμένα, σε ποσότητα των 100gr, αποδίδονται 479 θερμίδες απο τη σοκολάτα υγείας και 513 θερμίδες από τη σοκολάτα γάλακτος.
Θέλοντας, να καταναλωθεί σε κατάσταση υπογλυκαιμίας ή σε περίοδο έντονων συναισθηματικών κρίσεων, κάποιο είδος γλυκού, κάτωθι παρουσιάζονται διάφορες εναλλακτικές επιλογές με προσφορά λιγότερων ποσών θερμίδων.

Αρχειοθηκη ιστολογιου