Αύξησε ραγδαία την αντοχή σου!!!

Αύξησε ραγδαία την αντοχή σου!!!
Το σώμα σου αποτελεί ένα αποθεματικό πακέτο ενέργειας. Συγκεκριμένα, χημικά μόρια βρίσκονται σε τέτοια διάταξη μες στο σώμα σου, ώστε να παρέχουν το αποθηκευμένο λίπος που χρειάζεται για να διατηρηθεί στη ζωή για ώρες, μέρες, ίσως και μήνες, αν υπάρξει ανάγκη. Το ερώτημα είναι απλό: γιατί είναι τόσο δύσκολο να έχεις αρκετά αποθέματα ενέργειας κατά την άσκηση που γίνεται για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα;

Έχεις χοληστερίνη? Φάε ΠΡΩΤΕΙΝΗ ΣΟΓΙΑΣ!!!

διατροφή πρωτεΐνη σόγιας
Καθημερινά επιβεβαιώνεται πλέον ο ευεργετικός ρόλος της πρωτεΐνης σόγιας στη βελτίωση της καλής μας υγείας και ζωής.Μια νέα μελέτη επιβεβαιώνει την επίδραση της σόγιας στη μείωση της χοληστερόλη. Η κατανάλωση 1-2 μερίδων των τροφίμων σόγιας καθημερινά μειώνει σημαντικά τη χοληστερόλη, σύμφωνα με πρόσφατη μετανάλυση 43 κλινικών μελετών υψηλής ποιότητας με πάνω από 3.000 συμμετέχοντες.

Πως να διατηρήσεις το βάρος σου μετά την ΔΙΑΙΤΑ!!!

Διατηρήση βάρος μετά την ΔΙΑΙΤΑ
Αντίθετα με το τι πιστεύει ο περισσότερος κόσμος, τα χαμένα κιλά της δίαιτας μπορούν να παραμείνουν… χαμένα, αρκεί να ακολουθηθούν ορισμένοι βασικοί κανόνες. Θέλοντας να τεκμηριώσει αυτή την θέση, ο Διεθνής Οργανισμός Ελέγχου Βάρους στην Αμερική, μελέτησε 10.000 άτομα σε δίαιτα, οι οποίο έχασαν 15 κιλά και διατήρησαν το βάρος τους για παραπάνω από ένα χρόνο.
Ποια ήταν τα «μυστικά» τους; Βάσει ερωτηματολογίων τα οποία κλήθηκαν να συμπληρώσουν οι συμμετέχοντες, οι επικεφαλείς της έρευνας ανέφεραν τις εξής τεχνικές:

Στη ΔΙΑΙΤΑ λέμε ΝΑΙ στα γλυκαντικά!!!

glikantika
Ανάμεσα στα πολλά και ενδιαφέροντα θέματα, την προσοχή απέσπασε την τρίτη ημέρα του 11ου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου Διατροφής ένα ιδιαίτερο debate, με θέμα που αγγίζει άμεσα στην επικαιρότητα. Ο τίτλος του ιδιαίτερου τραπεζιού: Γλυκαντικές ύλες από το Α έως το Ω «Γλυκαντικές ύλες και Υγεία».

Γιατί οι γυναίκες παχαίνουν ευκολότερα?

Γυναίκα δίαιτα αδύνατισμα
Και ιδού το ερώτημα που τίθεται: Η διαρκής ενασχόληση με τα περιττά κιλά και τις ΔΙΑΙΤΕΣ είναι κατά βάση γυναικεία υπόθεση εξαιτίας μόνο των προτύπων που προβάλλονται και 'επιβάλλονται' από τα Μ.Μ.Ε ή μήπως κρύβεται μια αλήθεια πίσω από αυτό που υποστηρίζουν κάποιοι ότι οι γυναίκες έχουν την τάση να παχαίνουν πιο εύκολα από τους άντρες και συνεπώς οι διαρκείς προσπάθειες για απώλεια βάρους αποτελούν γυναικείο 'προνόμιο';

Το μυστικό της ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ μετά την άσκηση για ΣΟΥΠΕΡ ΓΡΑΜΜΩΣΗ!!!

Διατροφή και άσκηση για γράμμωση
Το πιο σημαντικό γεύμα που παίζει τον καθοριστικότερο ρόλο για την μυική ανάπτυξη αλλά και για την απόλυτη γράμμωση είναι το μεταπροπονητικό,δώστε προσοχή στις παρακάτω απλές αλλά πολύ χρήσιμες πληροφορίες!!

Δείκτες τροφίμων ΛΙΠΗ: Φάτε – Σκεφτείτε – Σταματήστε

Λίπη Ω3
ΛΙΠΗ

Αν και πιστεύουμε ότι το λίπος δεν είναι ωφέλιμο, δεν είναι όλα τα λίπη επιβλαβή. Υπάρχουν ωφέλιμα λίπη, για παράδειγμα λιπαρά οξέα Ωμέγα 3, τα οποία βοηθούν στη μείωση των φλεγμονών, προστατεύουν την καρδιά και είναι ζωτικής σημασίας για το μυαλό. Μερικά κορεσμένα λίπη στο κόκκινο κρέας μπορούμε να τα τρώμε, αλλά σε πολύ μικρές ποσότητες. Τα τρανς λιπαρά οξέα που υπάρχουν στην μαργαρίνη μαγειρικής και στη σκληρή μαργαρίνη θα πρέπει να αποφεύγονται εντελώς. Φυτικά λάδια, σαν το αραβοσιτέλαιο και το ηλιέλαιο, πρέπει να μειωθούν στο ελάχιστο, επειδή περιέχουν πάρα πολλά λιπαρά οξέα Ωμέγα 6.

Δείκτες τροφίμων ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ: Φάτε – Σκεφτείτε – Σταματήστε

Διατροφή υδατάνθρακες
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ

Υδατάνθρακες που πρέπει να αποφεύγονται είναι τα τρόφιμα με υψηλό Γλυκαιμικό Δείκτη ή τρόφιμα που μετατρέπονται γρήγορα σε απλά σάκχαρα και με αυτό τον τρόπο βοηθούν στην απότομη παραγωγή ινσουλίνης. Τα τρόφιμα που νομίζουμε ότι είναι ωφέλιμα, αλλά έχουν υψηλό γλυκαιμικό δείκτη είναι τα εξής λαχανικά: καρότο, παντζάρι και μερικά φρούτα. Η μείωση της κατανάλωσης αυτών των τροφίμων μπορεί να βοηθήσει το σώμα στο να εξισορροπήσει την παραγωγή ινσουλίνης και να μετατραπεί από αποτελεσματικό μηχανισμό αποθήκευσης λίπους σε αποτελεσματικό μηχανισμό κατανάλωσης (καύσης) λίπους.

Δείκτες τροφίμων ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ: Φάτε – Σκεφτείτε – Σταματήστε

Διατροφή και πρωτεΐνες
ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ
Η απλή μείωση της ποσότητας των υδατανθράκων δεν θα σας βοηθήσει. Για την επιτυχία μιας δίαιτας χαμηλής σε υδατάνθρακες είναι άκρως απαραίτητη η πρόσληψη της αναγκαίας ποσότητας πρωτεΐνης υψηλής ποιότητας. Η πρωτεΐνη χτίζει και ενισχύει την μυϊκή μας μάζα και δίνει (προσφέρει) τα δομικά στοιχεία για τις ορμόνες και τους νευροδιαβιβαστές καθώς επίσης παρέχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την συνεχή ανανέωση του σώματος. Πολυάριθμες μελέτες έχουν δείξει ότι η απώλεια βάρους επιταχύνθηκε σημαντικά, όταν η πλειοψηφία των θερμίδων προερχόντουσαν από πρωτεΐνη.

Αρχειοθηκη ιστολογιου