Προπόνηση Fitness για απίστευτο γυναικείο σώμα!!!

Fitness Γυμνασμένο γυναικείο σώμα

Προπόνηση Fitness για απίστευτο γυναικείο σώμα!!! 

Δείτε το βίντεο

Προπόνηση Fitness απο την Larissa Reis!!!

Προπόνηση Fitness απο την Larissa Reis

Νο3 Mύθοι σχετικά με τη ΔΙΑΙΤΑ και το ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!

Νο3 Mύθοι σχετικά με τη ΔΙΑΙΤΑ και το ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

Μέρος 3ο

Στο παρακάτω άρθρο θα γνωρίσουμε κάποιους από τους πιο φημισμένους μύθους σχετικά με τη δίαιτα και το αδυνάτισμα ώστε να ξέρουμε τι να προσέξουμε σε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους!!!

Νο2 Mύθοι σχετικά με τη ΔΙΑΙΤΑ και το ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!

muthoi diaita adynatisma

Μέρος 2ο

Στο παρακάτω άρθρο θα γνωρίσουμε κάποιους από τους πιο φημισμένους μύθους σχετικά με τη δίαιτα και το αδυνάτισμα ώστε να ξέρουμε τι να προσέξουμε σε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους!!!

Νο1 Mύθοι σχετικά με τη ΔΙΑΙΤΑ και το ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!

muthoi diaita adynatisma

Μέρος 1ο

Στο παρακάτω άρθρο θα γνωρίσουμε κάποιους από τους πιο φημισμένους μύθους σχετικά με τη δίαιτα και το αδυνάτισμα ώστε να ξέρουμε τι να προσέξουμε σε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους!!!

Μείγμα ΠΡΩΤΕΙΝΗΣ και ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΑ για μεταπροπονητικό γεύμα!!!

proteini muiki anaptyksi

Η διατροφή ενός αθλητή είναι πολύ απαιτητική και πολύ σημαντική από το πρωί ως το βράδυ.Το πιο σημαντικό και καθοριστικό όμως γεύμα που θα ωθήσει τον αθλητή πιο κοντά στον στόχο του είναι το μεταπροπονητικό. Μετά την προπόνηση το σώμα φανταστείτε ότι είναι ένα σφουγγάρι που διψάει απεγνωσμένα για θρεπτικά συστατικά έτοιμο να τα αφομοίωση στο μέγιστο!!!

Μείγμα υδατανθράκων για προπόνηση υψηλής έντασης!!!

isotonika rofimata simpliromata

Στο παρακάτω άρθρο θα δούμε τι ακριβώς θα πρέπει να περιέχει και να παρέχει ένα συμπλήρωμα διατροφής-μείγμα υδατανθράκων πριν και κατά την διάρκεια μιας απαιτητικής προπόνησης!!!

Αρχειοθηκη ιστολογιου