ΔΥΣΚΟΙΛΙΟΤΗΤΑ και ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!

ΔΥΣΚΟΙΛΙΟΤΗΤΑ και ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!
Όταν ένα άτομο ξεκινάει ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους θα πρέπει ο οργανισμός του να βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Έτσι πέρα από ένα γενικό βιοχημικό έλεγχο που πρέπει να γίνεται στην αρχή του προγράμματος, θα πρέπει να αντιμετωπιστούν και άλλα τυχόν προβλήματα που θα δυσχεράνουν την απώλεια του βάρους . Ένα συχνό και σημαντικό πρόβλημα που είναι απαραίτητο να αντιμετωπιστεί στην αρχή ή κατά τη διάρκεια του προγράμματος είναι αυτό της δυσκοιλιότητας, αφού η μη φυσιολογία του εντέρου, πέρα από τις δυσμενείς συνέπειες για τον οργανισμό, θα επηρεάσουν και το αποτέλεσμα της μείωσης του βάρους.

Αν θέλεις να χάσεις λίπος....φάε ΠΡΩΤΕΙΝΗ!!!

Χάσε λίπος φάε πρωτεΐνη
Τα γεύματα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη μπορεί να βοηθήσουν τα υπέρβαρα και παχύσαρκα άτομα να κάψουν περισσότερο λίπος, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μικρής μελέτης που δημοσιεύονται στο επιστημονικό έντυπο Nutrition and Dietetics.


Η έρευνα της ομάδας του Πανεπιστημίου Γουόλονγκονγκ της Νέας Νότιας Ουαλίας στην Αυστραλία δείχνει ότι τα υπέρβαρα άτομα είναι λιγότερο επαρκή στο κάψιμο του λίπους μετά από ένα γεύμα, συγκριτικά με τα πιο αδύνατα άτομα.

Οι 5 πιο ανθυγιεινές συνήθειες.....ποτέ δεν είναι αργά να βάλουμε ένα ΤΕΛΟΣ!!!

Οι 5 πιο ανθυγιεινές συνήθειες
Οι επιστήμονες –είναι γνωστό- σε κάθε ευκαιρία επισημαίνουν ότι το κάπνισμα, η ανθυγιεινή διατροφή και η έλλειψη άσκησης είναι η βασική αιτία περίπου των μισών θανάτων στις σύγχρονες κοινωνίες. Τα καλά νέα είναι ότι σειρά από έρευνες αποδεικνύουν ότι ποτέ δεν είναι αργά για να εγκαταλείψετε αυτές τις κακές συνήθειες προστατεύοντας με αυτό τον τρόπο την υγεία σας. Κατά τη διάρκεια πενταετούς μελέτης, ερευνητές εξέτασαν τις ταχύτητες 2.000 ατόμων που είχαν χωριστεί σε 3 ομάδες. Στην πρώτη ομάδα ήταν όλοι καπνιστές, στη δεύτερη κάπνιζαν παλιότερα αλλά είχαν κόψει το τσιγάρο και στην τρίτη δεν είχαν καπνίσει ποτέ. Αυτό που διαπιστώθηκε ήταν ότι οι καπνιστές περπατούσαν με πιο αργούς ρυθμούς από αυτούς που είχαν σταματήσει το κάπνισμα.

Θα κάψω το λίπος τρώγοντας!!!

Κάψιμο λίπους
Τα πιο επιτυχημένα μυστικά διατροφής, 
Αν νομίζεις ότι η κατάλληλη εποχή για να κάψεις το λίπος είναι λίγο πριν την εμφάνιση σου στην πλαζ το καλοκαίρι, είσαι βαθιά νυχτωμένη/ος. Γιατί αν δεν κάψουμε το λίπος από σήμερα κιόλας, πώς θα μπούμε στο ζεστό τζακούζι του ξενώνα με θέα το χιόνι που πέφτει απαλά; Παρακάτω θα βρεις τα πιο επιτυχημένα μυστικά διατροφής, για να κάψεις το περιττό λίπος!

Στο πρωινό καίγεται το καλό το λίπος:

1. Κότατζ τσίζ: που θα σε χορτάσει! Πώς θα σε βοηθήσει: το τυρί κότατζ είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και απελευθερώνει ορμόνες που περνάνε το μήνυμα στο μυαλό σου όταν έχεις χορτάσει! Στο εμπόριο θα βρεις το συγκεκριμένο τυρί σε τέλειες γεύσεις ενώ θα φορτωθείς με μόνο 80 θερμίδες και 1 γραμμάριο λίπους ανά μισό φλιτζάνι!

Οι καλύτερες συμβουλές για γερό και όμορφο σώμα!!!

Οι καλύτερες συμβουλές για γερό και όμορφο σώμα!!!
1. Μακριά από τον πειρασμό Τα πλούσια σε ζάχαρη και λιπαρά σνακ δεν έχουν θέση στα ντουλάπια της κουζίνας σου. Τουλάχιστον όχι στα ράφια που χρησιμοποιείς συχνά! Εάν δεν έχεις πρόσβαση σε βλαβερά σνακ, μειώνονται κάθετα οι πιθανότητες να παραστρατήσεις.
2. Ενυδατώσου
Το νερό βοηθά στην ισορροπία των ηλεκτρολυτών, οι οποίοι με τη σειρά τους συμβάλλουν σημαντικά στη σωστή λειτουργία του οργανισμού, ρυθμίζοντας το νευρικό και το μυϊκό σύστημα. Επιπλέον, διατηρεί την επιδερμίδα λεία, απαλή και ενυδατωμένη . Εξάλλου, τι άλλο να διαλέξεις όταν έχεις στη διάθεσή σου ένα ποτό με μηδέν θερμίδες, μηδέν λιπαρά και υπέροχη γεύση;
ΣΗΜΕΙΩΣΕ ΟΤΙ: Η μέση ενήλικη γυναίκα πρέπει να πίνει δύο λίτρα νερό την ημέρα.

Οι καλύτερες συμβουλές για ψυχική υγεία!!!

συμβουλές για ψυχική υγεία
1. Ρύθμισε το άγχος σου Το χρόνιο στρες μπορεί να προκαλέσει καρδιοπάθειες, απώλεια μνήμης, προβλήματα στα ούλα, κατάθλιψη και αδυναμία στο ανοσοποιητικό. Για να το νικήσεις, προσπάθησε για τουλάχιστον 20 λεπτά την ημέρα να εστιάζεις μόνο σε ό,τι συμβαίνει εκείνη τη στιγμή.

2. Κάνε το καλό... Στις έρευνες τονίζεται ότι οι γυναίκες που προσφέρουν εθελοντική εργασία είναι πιο ευτυχισμένες, έχουν περισσότερη ενέργεια και καλύτερο έλεγχο της ζωής τους.

Οι καλύτερες συμβουλές για καλή υγεία!!!

Οι καλύτερες συμβουλές για καλή υγεία!!!
Η καλή υγεία δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο! Δώσε προσοχή στις συμβουλές που ακολουθούν και μάθε πόσο εύκολα διαμορφώνεις τη ζωή σου καλύτερη από ποτέ!!
1. Μάθε να ξεχωρίζεις τα λιπαρά Τα τρανς λιπαρά είναι ο υπ’ αριθμόν 1 ένοχος για τις περισσότερες παθήσεις της καρδιάς. Απόφυγε τα. Στις ετικέτες των συσκευασιών θα τα βρεις ως «μερικώς υδρογονωμένα έλαια».
2. Κράτα το βάρος σου σταθερό Επιπλέον κιλά συνεπάγονται και περισσότερους κινδύνους για την υγεία – ιδιαίτερα αν τα κιλά αυτά συσσωρεύονται στον άνω κορμό.

Κατεχίνες και ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!

Κατεχίνες και ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!
Το καθημερινό άγχος, το κάπνισμα, η κακή διατροφή, η μειωμένη φυσική δραστηριότητα και η επιβαρυμένη ατμόσφαιρα αυξάνουν την παραγωγή των ελεύθερων ριζών και οξειδωτικού στρες, που συνδέονται τελευταία με την αύξηση του σωματικού βάρους και λίπους. Σύγχρονες έρευνες υποστηρίζουν συνεχώς την αυξημένη πρόσληψη αντιοξειδωτικών στη μάχη κατά της παχυσαρκίας…
Τα αντιοξειδωτικά δεσµεύουν και εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες οξυγόνου, µετατρέποντάς αυτές σε µη τοξικές. Ωστόσο, πώς μπορούμε να αυξήσουμε την αντιοξειδωτική άμυνα του οργανισμού; Η απάντηση είναι απλή και όπως συνηθίζουμε να λέμε «βρίσκεται στο πιάτο μας»: εφαρμόζοντας διατροφή πλούσια σε αντιοξειδωτικά (βιταμίνη C, Ε, β-καροτένιο, πολυφαινόλες, φλαβονοειδή, σελήνιο, ψευδάργυρος, λυκοπένιο) επιτυγχάνονται:

Μύθοι και αλήθειες για το ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ!!!

Μύθοι και αλήθειες για το ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ
Αν θέλετε να χάσετε κιλά χωρίς να καταβάλετε καμία προσπάθεια, μάλλον θα σας απογοητεύσουμε. Μπορεί να έχετε ακούσει ότι υπάρχουν μυστικά, που επιταχύνουν το ρυθμό του μεταβολισμού, όμως μην περιμένετε και θαύματα. Πέρα από κάποιες διατροφικές επιλογές, που πράγματι ενεργοποιούν το μεταβολισμό, υπάρχουν και αρκετοί μύθοι για το μεταβολισμό.
Ας δούμε λοιπόν μερικούς από τους πιο διαδεδομένους μύθους, που καλό είναι να γνωρίζετε.
Το φαγητό πριν τον ύπνο οδηγεί σε αύξηση βάρους
Ο πρώτος μύθος για το μεταβολισμό είναι ότι τα τρόφιμα που καταναλώνονται πριν από τον ύπνο μετατρέπονται αυτόματα σε σωματικό λίπος.

Α! Έξυπνα τρικ για να... ΑΔΥΝΑΤΙΣΕΤΕ!!!

Τρικ αδυνατίσματος
Να τρώτε ένα μήλο 15 λεπτά πριν από το φαγητό σας. Θα καταναλώνετε σχεδόν 190 θερμίδες λιγότερες με το κυρίως γεύμα.
* Να βάζετε λίγο ελαιόλαδο στην σαλάτα σας. Περιέχει ωφέλιμα λιπαρά που διεγείρουν μια, η οποία με την σειρά της ενεργοποιεί το αίσθημα κορεσμού της πείνας. Έτσι, θα τρώτε λιγότερο.
* Να προσθέτετε τομάτα στο σάντουιτς σας. Θα σας βοηθήσουν να νιώθετε χορτάτοι περισσότερο και έτσι θα περιορίσετε το τσιμπολόγημα. Οι τομάτες καταστέλλουν την ορμόνη γκρελίνη, η οποία είναι υπεύθυνη για το αίσθημα της πείνας.

Β! Έξυπνα τρικ για να... ΑΔΥΝΑΤΙΣΕΤΕ!!!

Τρικ αδυνατίσματος
* Να βάζετε ξύδι στις σαλάτες σας. Περιέχει οξικό οξύ, το οποίο επιταχύνει τον μεταβολισμό.
* Να τρώτε λίγες πρωτεΐνες ως σνακ (λ.χ. μια φέτα μαύρο ψωμί με λίγο βραστό στήθος κοτόπουλο). Μελέτες δείχνουν πως με αυτό τον τρόπο έχει κανείς 30% περισσότερες πιθανότητες να αδυνατίσει.
* Να βάζετε σος σόγιας στο φαγητό σας. Μελέτες δείχνουν ότι οι πρωτεΐνες της σόγιας αλληλεπιδρούν με τους υποδοχείς του εγκεφάλου που ενεργοποιούν το αίσθημα κορεσμού της πείνας.
* Να τρώτε πεπόνι και μετά ένα σφικτό αυγό (εκτός κι αν συντρέχουν λόγοι υγείας για να το αποφεύγετε). Είναι το τέλειο πρωινό για καύσεις του λίπους.

Γ! Έξυπνα τρικ για να... ΑΔΥΝΑΤΙΣΕΤΕ!!!

Όποιος έχει κάνει δίαιτα για να αδυνατίσει ξέρει πολύ καλά πόσο δύσκολο είναι, όχι μόνο να λιγοστέψουν τα κιλά στην ζυγαριά, αλλά και να μην αυξηθούν μόλις την σταματήσει. Τα καλά νέα είναι πως υπάρχουν μερικά τρικ που μπορεί να βοηθήσουν.


Αρχειοθηκη ιστολογιου