ΔΙΑΙΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΦΕΤΕΣ!!! carb cycling diet

Δίαιτα διατροφή για γράμμωση κοιλιακών

Η συγκεκριμένη ΔΙΑΙΤΑ(carb cycling diet) για γράμμωση είναι καθαρά προσωπική άποψη και επιλογή και μπορεί να την δοκιμάσει όποιος θέλει να ξυπνήσει-ταράξει τον μεταβολισμό και τον μηχανισμό καύσης λίπους!!!

loading...

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ SUPER ΓΡΑΜΜΩΣΗ!!!!

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ SUPER ΓΡΑΜΜΩΣΗ
Η μόδα των τελευταίων ετών επιβάλλει μια τάση προς το καλλίγραμμο σώμα στις γυναίκες  και το γραμμωμένο στους άνδρες. Κάθε φορά που πλησιάζει το καλοκαίρι, όλοι προσπαθούν μανιωδώς να χάσουν όλα τα περιττά κιλά του χειμώνα. Τρέχουν στα γυμναστήρια, κάνουν δίαιτες – αστραπή ή μένουν νηστικοί όλη την ημέρα, με την ελπίδα ότι σε ένα μήνα που θα βγουν στην παραλία θα έχουν τους πολυπόθητους γραμμωμένους κοιλιακούς…
loading...

Μύθοι για τις διατροφικές-ενεργειακές ανάγκες του αθλητή!!!

Αθλητική διατροφή
Η επιπλέον πρωτεΐνη, μέσω της κατανάλωσης κρέατος ή συμπληρωμάτων αμινοξέων, θα δυναμώσει τους μυς μου.
Μόνο μέσω της άθλησης μπορεί κανείς να αποκτήσει μυϊκή δύναμη και όγκο. Η κατανάλωση περισσότερης πρωτεΐνης, μέσω της διατροφής ή της λήψης συμπληρωμάτων, δεν πρόκειται να βοηθήσει, αν δεν συνοδευτεί από άσκηση.
loading...

ΤΡΟΦΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ!!!

ΤΡΟΦΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ
Πώς να απαλλαγείτε από τη κυτταρίτιδα! Τι να κάνετε και τι να αποφύγετε  

ΑΙΤΙΑ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ:


-ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑ
- ΚΑΘΙΣΤΙΚΗ ΖΩΗ
- ΔΙΑΤΑΡΑΓΜΕΝΗ ΑΙΜΑΤΙΚΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ
- ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ- ΚΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
- ΚΑΠΝΙΣΜΑ- ΑΛΚΟΟΛ
- ΔΥΣΚΟΙΛΙΟΤΗΤΑ
- ΟΡΜΟΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΟΙΣΤΡΟΓΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ
loading...

2. ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ τέλος με σωστή ΔΙΑΤΡΟΦΗ!!!

ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ τέλος με σωστή ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ!!!

1. Μαύρα φασολάκια

Μια ποσότητα γύρω στα 15γρ από μαύρα φασολάκια, τονώνουν και στηρίζουν τον μυικό ιστό και παράλληλα προσφέρουν μηδαμινό ποσό κορεσμένων λιπαρών.
loading...

1. ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ τέλος με σωστή ΔΙΑΤΡΟΦΗ!!!

ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ τέλος με σωστή ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Βάλε στόχο!

Δεν είσαι η μόνη εκεί έξω που ταλαιπωρείσαι! Δεν υπάρχει κανένας λόγος να νιώθεις άσχημα, ούτε φυσικά και να απελπίζεσαι. Η κυτταρίτιδα εμφανίζεται περίπου στο 80% του συνολικού γυναικείου πληθυσμού και μπορεί να καταπολεμηθεί με το κατάλληλο διατροφικό τρόπο Ζωής.

loading...

ΔΙΑΙΤΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΦΩΤΙΑ!!!

Δίαιτα για μεταβολισμό φωτιά
Αν έχετε ακούσει κάποια πράγματα για τη δίαιτα μεταβολισμού, αλλά δεν ξέρετε πώς λειτουργεί, θα σας το εξηγήσω όσο πιο απλά
γίνεται.

Μεταβολισμός λέγεται η διαδικασία που το σώμα κάνει καύση των θερμίδων που του παρέχουμε και χρησιμοποιεί την ανάλογη ενέργεια. Διαφορετικοί άνθρωποι έχουν και διαφορετικούς ρυθμούς στο μεταβολισμό τους, που σημαίνει ότι καίνε θερμίδες με διαφορετικές ταχύτητες.
loading...

Διατροφή για γράμμωση!!!

Διατροφή για γράμμωση

Στην προσπάθεια χτισίματος μυών η γυμναστική είναι μόνο η μισή μάχη. Η άλλη μισή είναι η σωστή δίαιτα. Αν θέλετε να μάθετε πώς λειτουργεί η διατροφή για γράμμωση και τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για να πετύχετε την ανάδειξη του σώματος σας μετά από πολλές ώρες προπόνησης, τότε βρίσκεστε στο σωστό μέρος!!!


loading...

Λάδι κατά της ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ!!!!

Λάδι κατά της ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ

Θα χρειαστείς
20 ml από καθένα από τα παρακάτω φυτικά λάδια:
γεράνι, λεβάντα, δεντρολίβανο, φύτρο σιταριού, πατσουλί, από κουκούτσια σταφυλιού
Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα μπορείς να προσθέσεις και 10 σταγόνες από τα αιθέρια έλαια λεβάντας, κυπαρισσιού, πεύκου.
loading...

ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ!!! Τα αίτια και η λύση!!!

ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ!!! Τα αίτια και η λύση!!!
Πώς να απαλλαγείτε από τη κυτταρίτιδα! Τι να κάνετε και τι να αποφύγετε

ΑΙΤΙΑ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ:

-ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑ
- ΚΑΘΙΣΤΙΚΗ ΖΩΗ
- ΔΙΑΤΑΡΑΓΜΕΝΗ ΑΙΜΑΤΙΚΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ
- ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ- ΚΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
- ΚΑΠΝΙΣΜΑ- ΑΛΚΟΟΛ
- ΔΥΣΚΟΙΛΙΟΤΗΤΑ
- ΟΡΜΟΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
loading...

4ο Μέρος - Τα πάντα για τα συμπληρώματα ΠΡΩΤΕΙΝΗΣ!!!

Πληροφορίες σχετικά με τα συμπληρώματα πρωτεΐνης
Τι πρέπει να προσέχω όταν επιλέγω ένα συμπλήρωμα πρωτεΐνης;Θα πρέπει να ελέγχετε πέντε βασικούς παράγοντες: 1) Προέλευση πρωτεΐνης (ο ορός γάλακτος κι οι πρωτεΐνες από αβγό και γάλα θεωρούνται οι καλύτερες). 2) Το ποσοστό της πρωτεΐνης ανά 100 γραμμάρια προϊόντος (PER).
loading...

Αρχειοθηκη ιστολογιου