Φάε ΠΡΩΤΕΙΝΗ και κάνε τους μύες σου φούρνους καύσεις λίπους!!!

Δίαιτα με πρωτεΐνη για κάψιμο λίπους
Η άσκηση χτίζει την μυϊκή μάζα , και καθώς η μυική σας μάζα αυξάνεται καίτε περισσότερες θερμίδες, ακόμα και όταν δεν γυμνάζεστε.
Κάθε 450γρ της καθαρής μυϊκής μάζας από το σώμα σας καίει περίπου 14 θερμίδες την ημέρα
Κάθε 450γρ του λιπώδους ιστού καίει μόνο 2 περίπου θερμίδες την ημέρα
loading...

Αυτές οι SUPER τροφές καίνε σωματικό λίπος!!!

Τροφές που καίνε λίπος
Υπάρχουν τροφές που αντί να μας...προσθέτουν θερμίδες, μάς αφαιρούν κιλά ; Οι θερμογόνες τροφές θα σας κάνουν να αγαπήσετε ξανά τη ζυγαριά!
Το σενάριο λίγο έως πολύ θα σας φαίνεται γνώριμο. Τρώτε σαν πουλάκι αναμένοντας εντυπωσιακά αποτελέσματα μετά την άνοδο στη ζυγαριά. Όμως, ή ο δείκτης της ζυγαριάς έχει χαλάσει ή εσείς δεν κάνετε κάτι σωστά καθώς ενώ έχετε λιμοκτονήσει, δεν έχετε χάσει ούτε γραμμάριο...
loading...

Super τροφές για Super κοιλιακούς!!!

Δίαιτα και διατροφή για γράμμωση κοιλιακών

Στο παρακάτω άρθρο θα δούμε ποιες τροφές θεωρούνται κορυφαίες στην επιλογή των ατόμων που έχουν γραμμωμένους κοιλιακούς!!!

Σύμφωνα με την θεωρία της Abs Diet μπορείτε να διεκδικήσετε το «δικαίωμα» της επίπεδης και γραμμωμένης κοιλιάς απλά και μόνο τρώγοντας τα σωστά τρόφιμα!

loading...

10 SUPER τροφές και διατροφή για ποδηλάτες!!!

Διατροφή για ποδηλάτες

Τροφές και διατροφή για ποδηλάτες.


Αφήστε προσωρινά το ποδήλατο σας στην άκρη, διαβάστε το άρθρο και ύστερα τρέξτε να αγοράσετε τις ακόλουθες 10 ιδανικές τροφές, κατάλληλες
για ποδηλάτες που διψούν για επιτυχία!!!

Αδιαμφισβήτητα οι 10 αυτές επιλογές θα σας δώσουν την απαιτούμενη ώθηση για να εκτοξεύσετε την αθλητική σας απόδοση στα ύψη! Ξεκινήστε λοιπόν την προετοιμασία σας από το σπίτι. Προσθέστε στη λίστα με τα ψώνια τα παρακάτω θρεπτικά και απαραίτητα για την υγειά και την απόδοση τρόφιμα.
loading...

7 "Μυστικά" για γρήγορο και ασφαλές ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!

Μυστικά αδυνατίσματος

Μυστικά αδυνατίσματος!!!


Το ιδανικό θα ήταν κάθε γεύμα σου να περιλαμβάνει πρωτεΐνες , μια μικρή ποσότητα λίπους καθώς επίσης και μια ποσότητα διαιτητικών ινών . Μην ανησυχείς αν σου φαίνεται λίγο, να είσαι σίγουρος πως θα αισθάνεσαι χορτάτος. Απλά χρειάζεσαι προγραμματισμό.
loading...

Διατροφικά σφάλματα των αθλητών. Μέρος 8ο!!

Ποδηλάτες και διατροφή
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ ΑΔΕΙΟ ΣΤΟΜΑΧΙ
Πολλοί ποδηλάτες ισχυρίζονται ότι δεν μπορούν να αποδώσουν με γεμάτο στομάχι. Αποφεύγουν λοιπόν να τρώνε έστω και ένα σνακ πριν την προπόνηση θεωρώντας ότι έτσι νιώθουν πιο ανάλαφροι και ικανοί να διανύσουν περισσότερα χιλιόμετρα. Ωστόσο, η μειωμένη διαιτητική πρόσληψη σε συνδυασμό με την εξαντλητική προπόνηση στερεί από το σώμα την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεται,
loading...

Διατροφικά σφάλματα των αθλητών. Μέρος 7ο!!

Ποδηλάτες ενυδάτωση και ισοτονικά
ΣΤΕΓΝΩΣΑ
Πολλοί είναι οι ποδηλάτες που αφήνουν μεγάλα διαστήματα της ημέρας να περάσουν χωρίς να πιουν καθόλου νερό ή που απλώς πίνουν μόνο όποτε διψούν. Και όμως, η δίψα δεν αποτελεί καλό δείκτη για την αναπλήρωση των υγρών που χάνονται κατά την προπόνηση.
loading...

Διατροφικά σφάλματα των αθλητών. Μέρος 6ο!!

Ποδηλάτες και συμπληρώματα διατροφής
ΖΩ ΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΦΑΓΗΤΟ
Πολλοί είναι οι ποδηλάτες που προκειμένου να υπερκαλύψουν τις απαιτήσεις τους σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά υιοθετούν μία διατροφή με βάση τα συμπληρώματα. Θεωρώντας πως έτσι μπορούν να υπολογίσουν με ακρίβεια τη θερμιδική τους πρόσληψη και να εξοικονομήσουν χρόνο αρκούνται στη λήψη μιας πολυβιταμίνης ή ενός συμπληρώματος αφήνοντας στην άκρη το φαγητό.
loading...

Διατροφικά σφάλματα των αθλητών. Μέρος 5ο!!

Ποδηλάτες και απώλεια λίπους
ΧΑΝΩ ΒΑΡΟΣ ΟΠΩΣ ΝΑ’ ΝΑΙ
Πολλοί ποδηλάτες, προκειμένου να μειώσουν το σωματικό τους βάρος και λίπος , συχνά εφαρμόζουν διάφορες περίεργες και υποτίθεται ψαγμένες διατροφικές πρακτικές. Θεωρώντας ότι έχουν ανακαλύψει την τέλεια δίαιτα, παρασύρονται σε ανορθόδοξες μεθόδους ξεχνώντας τη σημασία και την αξία ενός ισορροπημένου και πλούσιου σε επιλογές διαιτολογίου. Ακολουθούν λοιπόν συμβουλές αμφιβόλου επιστημονικής προέλευσης, αποκλείοντας συχνά από τη διατροφή τους βασικές ομάδες τροφίμων (πχ γαλακτοκομικά).
loading...

Διατροφικά σφάλματα των αθλητών. Μέρος 4ο!!

Διατροφή ποδηλάτη και γλυκογόνο
ΤΡΩΩ ΟΠΟΤΕ ΘΥΜΑΜΑΙ
Στόχος του ποδηλάτη μετά από μία κουραστική διαδρομή ή έναν αγώνα είναι η επίτευξη της βέλτιστης αποκατάστασης, δηλαδή της επαναφοράς του σώματος σε ισορροπία, ώστε να είναι πλήρως προετοιμασμένο για την επόμενη προπονητική ή αγωνιστική διαδικασία. Μιλώντας για ισορροπία αναφερόμαστε κυρίως στην αναπλήρωση των αποθηκών μυϊκού γλυκογόνου και στην επισκευή των μυϊκών μικροβλαβών.
loading...

Διατροφικά σφάλματα των αθλητών. Μέρος 3ο!!

Αθλητική διατροφή Ω3 λιπαρά
ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ ΛΙΠΟΣ
Αντίθετα με τα πιστεύω της πλειοψηφίας των ποδηλατών για μία διατροφή χαμηλή σε λιπαρά , το λίπος πρέπει να αποτελεί απαραίτητο και αναντικατάστατο κομμάτι της διατροφής του αθλητή. Αρκεί κανείς να σκεφτεί πως κατά τη διάρκεια ενός αγώνα αντοχής πχ 90 χλμ., όταν τα αποθέματα υδατανθράκων εξαντλούνται, ο οργανισμός θα στραφεί προς το λίπος για ενέργεια .
loading...

Διατροφικά σφάλματα των αθλητών. Μέρος 2ο!!

Αθλητική διατροφή υδατάνθρακες
ΖΩ ΜΕ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ!
Υδατάνθρακες : η βάση της διατροφής του αθλητή ! Τόσα και τόσα επιστημονικά άρθρα και δημοσιεύματα τονίζουν τα οφέλη και την αξία των υδατανθράκων στην αναπλήρωση των αποθηκών γλυκογόνου, στην καθυστέρηση της μυϊκής κόπωσης και στη βελτίωση της αθλητικής απόδοσης.
loading...

Διατροφικά σφάλματα των αθλητών. Μέρος 1ο!!

Διατροφή για αθλητές

Ήρθε λοιπόν η ώρα να μάθεις για να μην… πάθεις τα βασικά διατροφικά σφάλματα στα οποία συχνά υποκύπτουν τόσο οι ποδηλάτες όσο και όλοι οι αθλητές. Διάβασε, ενημερώσου και απόφυγε τις διατροφικές συνήθειες που ενώ φαίνονται αθώες μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά όχι μόνο την απόδοσή σου και την υγεία σου. Φάε σωστά λοιπόν και προπονήσου έξυπνα.

loading...

Άσκηση για μέγιστη απώλεια βάρους!!!

Άσκηση για μέγιστη απώλεια βάρους
Η απώλεια βάρους είναι η κατανάλωση περισσότερων θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας. Είναι γνωστό πως αυτό μπορεί να επιτευχθεί τρώγοντας σωστά και κάνοντας άσκηση, αλλά δεν είναι ευρέως κατανοητό ποιο είδος άσκηση είναι καταλληλότερο για την κατανάλωση περισσότερων θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Τα δυο κυριότερα προγράμματα άσκησης προς συζήτηση είναι η αερόβια άσκηση ή cardio και η άσκηση με αντιστάσεις ή μυϊκή ενδυνάμωση .
loading...

Τελευταία στοιχειά για τα γλυκαντικά

Γλυκαντικά
Η ανάγκη για απόλαυση γλυκών χωρίς ενοχές οδήγησε στην εφεύρεση τεχνιτών γλυκαντικών ουσιών. Η ιστορία των γλυκαντικών ουσιών ξεκίνησε πριν 130 περίπου χρόνια στο Πανεπιστήμιο Johns Hopkins όπου εφευρέθηκε η σακχαρίνη (Ε954).
Η σακχαρίνη είναι 300 φορές πιο γλυκιά από τη ζάχαρη και αποδίδει μηδαμινές θερμίδες.
loading...

11 Μυστικά Αντιγήρανσης!!!

 

 Ακολουθήστε αυτές τις 11 συνήθειες για να παρατείνετε την νεανική σας εμφάνιση.  
1. Καταναλώστε μεγάλη ποσότητα νερού . Έως και τρία λίτρα την ημέρα είναι επιτρεπτό εφόσον η ενυδάτωση είναι εκείνη που αποτρέπει την δημιουργία ρυτίδων.



   2. Χρησιμοποιείτε καθημερινά αντιηλιακή κρέμα με δείκτη προστασία ακόμα και τους χειμερινούς μήνες η ενυδατική σας κρέμα θα πρέπει να σας παρέχει ένα μίνιμουμ προστασίας.
loading...

Χάστε τα ΚΙΛΑ των γιορτών, χωρίς ΔΙΑΙΤΑ!!!

Χάστε τα ΚΙΛΑ των γιορτών, χωρίς ΔΙΑΙΤΑ!!!
Κατά την διάρκεια των γιορτών, μας διακατέχει ένα αίσθημα ξεγνοιασιάς και ελευθερίας, με αποτέλεσμα να παραδινόμαστε άνευ ορών σε όλες τις γευστικές απολαύσεις και διατροφικούς πειρασμούς.
Η επαναφορά μας όμως στην καθημερινότητα, εκτός από την αναπόληση των στιγμών ξεγνοιασιάς που περάσαμε, μας δημιουργεί και την ανάγκη της απαλλαγής από τα περιττά κιλά που συνήθως συνοδεύουν τα φαγοπότια των γιορτών.
Το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό είναι να ακολουθήσουμε κάποια δίαιτα «αστραπή» η οποία υπόσχεται γρήγορη και ανώδυνη απώλεια κιλών . Όμως, αυτές οι δίαιτες δεν έχουν μόνιμα αποτελέσματα.
Ορισμένες βασικές και χρήσιμες συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να χάσετε τα κιλά των γιορτών, χωρίς δίαιτα, άλλα και να τα διατηρήσετε μετέπειτα είναι οι παρακάτω:
loading...

«Κόψτε» το κάπνισμα και μειώστε τη χοληστερίνη

Κάπνισμα και χοληστερίνη
Σύμφωνα με νέα έρευνα, όσοι αποφασίσουν να κόψουν το κάπνισμα έχουν σημαντικά καρδιαγγειακά οφέλη.
Το κάπνισμα επηρεάζει το καρδιαγγειακό σύστημα με πολλούς τρόπους, όπως η μείωση των επιπέδων του οξυγόνου και οι φθορές στην ίδια την καρδιά.
Όπως, όμως, εξηγεί ο επικεφαλής ερευνητής δρ Άνταμ Γκέπνερ, από τη Σχολή Ιατρικής & Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου του Ουϊσκώνσιν, μερικές μικρές μελέτες έχουν δείξει ότι η διακοπή του καπνίσματος αυξάνει την «καλή» (HDL) χοληστερόλη και μειώνει την «κακή» (LDL).
loading...

Μυστικά για ένα τέλειο πρόσωπο!!!

περιποίηση δέρματος
Κανονικό δέρμα
Έχεις κανονικό δέρμα αν έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

-Ομαλή υφή.
-Καθόλου στίγματα και παραμορφωτικές ατέλειες.
-Φαίνεται μαλακό, υγιές και καθαρό.
Μυστικά για να δείχνει το κανονικό δέρμα όμορφο:
-Εφάρμοσε μια καθημερινή διαδικασία περιποίησης δέρματος χρησιμοποιώντας ένα καλής ποιότητας facial wash και ένα προϊόν απολέπισης μια με δύο φορές την εβδομάδα.
-Άπλωσε μια ελαφριάς μορφής ενυδατική κρέμα χωρίς να υπερφορτώνεις το πρόσωπο σου μια φορά την ημέρα.
loading...

5 λάθη που απειλούν τη ΔΙΑΙΤΑ σου!!!

Λάθη που απειλούν τη δίαιτα
Ο Δεκέμβριος και ειδικά οι γιορτινές ημέρες μπορούν να τινάξουν στον αέρα την δίαιτα που με τόσο κόπο τήρησες όλον αυτό τον καιρό. Ο στόχος που πρέπει να θέσεις για το διάστημα αυτό, είναι το να διατηρήσεις το βάρος σου και όχι τόσο το να συνεχίσεις να χάνεις κιλά , αφού ούτε χρόνο για άσκηση θα έχεις και σε όλο και περισσότερα γεύματα και δείπνα θα είσαι καλεσμένη. Ιδού τα πέντε δημοφιλέστερα διατροφικά λάθη στην περίοδο των γιορτών που πρέπει να αποφύγεις οπωσδήποτε.
loading...

Αρχειοθηκη ιστολογιου