Τα πάντα για τις ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ τα είδη και τις ώρες κατανάλωσης!!!

Διατροφή πρωτείνες
Για έναν αθλητή, οι πρωτεΐνες είναι απολύτως η πλέον απαραίτητη θρεπτική ουσία. Ένας αθλητής μπορεί να παραμείνει σε καλή φόρμα εάν αμελήσει να πάρει υδατάνθρακες ή λίπη για ένα μικρό διάστημα, αλλά λίγες μέρες χωρίς επαρκείς πρωτεΐνες είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσουν την υποβάθμιση των μυών. Οι πρωτεΐνες όμως επιτελούν και πολλές ακόμα λειτουργίες στο σώμα μας. Φυσικά είναι αναντικατάστατες για την υγιή ανάπτυξη των κυττάρων, καθώς και για την επισκευή και παραγωγή κυττάρων στο σώμα σας. Οι πρωτεΐνες αποτελούνται από αμινοξέα και είναι τα συστατικά των μυών και του ιστού των οργάνων. Το ξέρατε όμως ότι είναι μέρος και των αμινοξέων και των αντισωμάτων;
loading...

3ο Μέρος - Τροφές για απίστευτα ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ!!!

Τροφές για επίπεδη κοιλιά
Φασόλια

Τα φασόλια έχουν τριπλή ιδιότητα, δήλωσε η Bonci. Αποτελούν λαχανικό, πρωτεΐνη και καλή πηγή φυτικών ινών. Αυτό σημαίνει ότι βοηθούν να μένει κάποιος χορτάτος έναντι πολύ λίγων θερμίδων. Είναι επίσης εύκολο να προετοιμαστούν όταν ξεπροβάλλει η πείνα. Ανοίξτε μια κονσέρβα φασόλια garbanzo και ρίξτε τα σε σούπα ή σαλάτα ή λιώστε τα για να τα χρησιμοποιήσετε σαν ντιπ. Ένα φλιτζάνι περιέχει 12 γραμμάρια φυτικών ινών, 4 γραμμάρια λιπαρών και 15 πρωτεΐνης.
loading...

2ο Μέρος - Τροφές για απίστευτα ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ!!!

Τροφές για επίπεδη κοιλιά
Αυγά

Έρευνες υποδεικνύουν ότι η κατανάλωση πρωτεΐνης το πρωί βοηθά στην απομάκρυνση της πείνας για περισσότερη ώρα σε σχέση με την κατανάλωση ενός κουλουριού ή άλλων υδατανθράκων. Ένα αυγό έχει μόνο 75 θερμίδες αλλά προσδίδει 7 γραμμάρια πρωτεΐνης υψηλής ποιότητας μαζί με άλλα σημαντικά θρεπτικά συστατικά. Η ειδικός προσθέτει ότι το σώμα σας καίει περισσότερες θερμίδες με την πέψη αυγών σε σχέση με πρωινό υψηλό σε υδατάνθρακες. Αν έχετε υψηλή χοληστερόλη ελέγξτε με τον γιατρό σας πόσα αυγά την εβδομάδα μπορείτε να καταναλώνετε.
loading...

1ο Μέρος - Τροφές για απίστευτα ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ!!!

Τροφές για επίπεδη κοιλιά

Πράσινο τσάι

Αρκετές έρευνες υποδεικνύον ότι το πράσινο τσάι μπορεί να προάγει την απώλεια βάρους ενεργοποιώντας τον οργανισμό ώστε να κάψει κοιλιακό λίπος. Το πράσινο τσάι περιέχει κατεχίνες, που μπορεί παροδικά να επηρεάσουν το μεταβολισμό. Για να λάβετε τα μεγαλύτερα οφέλη μπορεί να χρειαστεί να πίνετε αρκετές φορές την ημέρα. Η Bonci συνιστά να το πίνετε ζεστό, γιατί χρειάζεται περισσότερος χρόνος, επιβραδύνεται η πρόσληψη θερμίδων και παρέχεται ανακουφιστική εμπειρία.


loading...

ΘΕΣ ΝΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΕΙΣ? ΜΑΘΕ ΤΟ ΠΩΣ ΕΔΩ!!!

loading...

ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΤΡΟΦΕΣ για όμορφο δέρμα!!!

ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΤΡΟΦΕΣ για όμορφο δέρμα
Το κλειδί για ένα όμορφο δέρμα είναι η αλλαγή στον τρόπο ζωής. Όσο τετριμμένο και αν ακούγεται αυτό, οι σύγχρονες μελέτες δείχνουν πως η άσκηση, ο επαρκής ύπνος και η σωστή διατροφή είναι το τρίπτυχο του υγιούς δέρματος.
loading...

7 μυστικά για να αυξήσετε τις ΚΑΥΣΕΙΣ και τον ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ σας!!!

Συμβουλές για αύξηση καύσεων
Θέλετε να χάσετε βάρος και να το διατηρήσετε;

Θα εκπλαγείτε με το πόσο εύκολα μπορεί να γίνει αυτό χωρίς να αλλάξετε τον τρόπο ζωής σας.
loading...

5 μυστικά για απίστευτα ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ!!!

Μυστικά για επίπεδη κοιλιά
Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχουν «μαγικά τρόφιμα ή μαγικές ασκήσεις» που μπορούν να σας βοηθήσουν στο να χάσετε λίπος ή να εξαφανίσετε το φούσκωμα στην κοιλιακή χώρα. Ο συνδυασμός ισορροπημένης διατροφής και άσκησης είναι τα μοναδικά σας όπλα για επιτύχετε το στόχο σας. Πάμε να δούμε ποια είναι αυτά:
loading...

Βάλτε φωτιά στο ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ σας!!!

Μεταβολισμός καύσεις
Μεταβολισμός - η διαδικασία με την οποία ο οργανισμός παράγει και καταναλώνει ενέργεια ή θερμίδες, για όλα τα είδη των δραστηριοτήτων, που κυμαίνονται από την αφομοίωση των θρεπτικών συστατικών στα κύτταρα χωρίς έντονη δραστηριότητα μέχρι ένα αγώνα μαραθώνιου.
loading...

Αρχειοθηκη ιστολογιου