Φροντίστε το πρόσωπο σας!!!

Φροντίδα προσώπου ομορφιά
Tο πρόσωπο είναι το μόνο μέρος του σώματος που μένει εκτεθειμένο και ακάλυπτο καθημερινά όλο το χρόνο. Η επιδερμίδα του επιβαρύνεται από τη σκόνη και τους ρύπους του περιβάλλοντος, από τον καπνό των τσιγάρων, από τα συστατικά που περιέχουν οι κρέμες και τα προϊόντα του μακιγιάζ. Αν όλοι αυτοί οι ρύποι δεν αφαιρούνται συστηματικά, οι πόροι του δέρματος κλείνουν, δημιουργείται υπερέκκριση σμήγματος και τα νεκρά κύτταρα που συσσωρεύονται στην επιφάνειά του το εμποδίζουν να αναπνεύσει. Επιπλέον, αν η επιδερμίδα δεν καθαρίζεται συχνά, όποια ενυδατική ή αντιγηραντική φροντίδα κι αν θελήσετε να της προσφέρετε, δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα. Ο καθαρισμός, λοιπόν, είναι η πιο σημαντική φροντίδα ομορφιάς.
loading...

Υδατάνθρακες - Κατηγορίες Και Σημασία Στη Διατροφή

ydatanthrakes-diatrofi
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ 
 Οι υδατάνθρακες αποτελούν την κύρια πηγή της ενέργειάς σας. Όταν συνδιάζονται στα κύτταρα με οξυγόνο(οξείδωση), σχηματίζεται διοξείδιο του άνθρακα και νερό και απελευθερώνεται ενέργεια.
Γλυκόζη + οξυγόνο = ενέργεια + διοξείδιο του άνθρακα + νερό
Οι υδατάνθρακες κατηγοριοποιούνται από τους διατροφολόγους ως σάκχαρα, άμυλο και φυτικές ίνες. Η βασική τους χημική δομή είναι ένα συστατικό το οποίο ονομάζεται σακχαρίτης.
Τα σάκχαρα σχηματίζονται είτε από έναν απλό τύπο σακχαρίτη που ονομάζεται μονοσακχαρίτης (για παράδειγμα, η γλυκόζη) ή από δύο σακχαρίτες που ενώνονται σχηματίζοντας έναν δισακχαρίτη ( για παράδειγμα, η σακχαρόζη). Όταν πολλοί σακχαρίτες ενώνονται, σχηματίζονται πολυσακχαρίτες (για παράδειγμα, το άμυλο)
loading...

Συμβουλές Διατροφής και ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ!!!

Συμβουλές διατροφής κυτταρίτιδα

Συμβουλές υγιεινής διατροφής για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κυτταρίτιδα!!!


Ως ορίζεται η εναπόθεση νερού και λίπους στο δέρμα, που συνοδεύεται από μειωμένης ελαστικότητας συνδετικό ιστό, με αποτέλεσμα την εμφάνιση ρυτίδων στο δέρμα. Η εμφάνιση κυτταρίτιδας δε συσχετίζεται απαραίτητα με τα παραπανίσια κιλά, καθώς η συσσώρευση λίπους και η εμφάνιση κυτταρίτιδας δε συμβαδίζουν πάντα. Ακόμα και γυναίκες με ιδανικό βάρος αντιμετωπίζουν πρόβλημα κυτταρίτιδας, λόγω κακής τοπικής αιμάτωσης του λιπώδους ιστού. Τα λιποκύτταρα στις προβληματικές περιοχές διογκώνονται και κατευθύνονται προς τις επιφανειακές στοιβάδες, ενώ ταυτόχρονα τα διαφράγματα του συνδετικού ιστού ωθούν το δέρμα προς τα έσω. Μελέτες στο γενικό πληθυσμό αποκαλύπτουν ότι πάνω από 80% των γυναικών εμφανίζει πρόβλημα κυτταρίτιδας σε κάποιο βαθμό.

loading...

Δείξτε στη ζυγαριά σας ποιος είναι το αφεντικό!!!

Δίαιτα και ζυγαριά
Νικήστε τις Λιγούρες σας! Δείξτε στη ζυγαριά σας ποιος είναι το αφεντικό!
Οι δίαιτες που φροντίζουν τις λιγούρες σας…
για να μην χρειάζεται να το κάνετε εσείς!
Οι "αμαρτίες" στη ζωή του κάθε ανθρώπου που κάνει δίαιτα είναι η πρόκληση των «απαγορευμένων φαγητών». Τα γλυκά και οι υδατάνθρακες σας φωνάζουν από το ντουλάπι, απ' το ψυγείο, από το μενού των επιδορπίων ή από τον διάδρομο του σούπερ μάρκετ, προκαλώντας σας να κλέψετε ενώ σκέφτεστε, «Ένα μικρό κομματάκι κέικ… ένα σακουλάκι πατατάκια.. ένα κρουασάν…
loading...

Super ΠΡΩΤΕΙΝΙΚΕΣ τροφές για Super μύες!!!

Τροφές με πρωτεΐνη για μυική μάζα
Ακόμα και οι αρχάριοι ασκούμενοι γνωρίζουν ότι μια δίαιτα πλούσια σε πρωτεΐνη βοηθάει στο μέγιστο την μυϊκή ανάπτυξη, βελτιώνει τον μεταβολισμό και σε συνδυασμό πάντα με μειωμένη πρόσληψη λιπαρών και υδατανθράκων, μπορεί να επιδράσει καταλυτικά στην μείωση του σωματικού λίπους.
Έπειτα από οποιαδήποτε μορφή έντονης σωματικής άσκησης ένας συγκεκριμένος αριθμός μυϊκών ινών καταστρέφεται. Για να ανασυντεθεί ξανά, θα πρέπει να λάβουμε επαρκή ποσότητα πρωτεΐνης στο μετά- προπονητικό μας γεύμα, καθώς και μια ορισμένη ποσότητα υδατανθράκων, έτσι ώστε να αναπληρωθεί το γλυκογόνο των μυών, το οποίο επίσης μειώνεται ύστερα από έντονη άσκηση. Εν ολίγοις, ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνη και υδατάνθρακες αποτελεί ιδανική επιλογή για οποιονδήποτε ασκούμενο.
loading...

Οδηγός διατροφής

 
 Το λίπος που υπάρχει στο φαγητό μπορεί να μας παχύνει! Ενώ το πολύ λίπος στην διατροφή μας μας κάνει να βάλουμε κιλά, μικρές ποσότητες «καλών λιπών» είναι απαραίτητα για καλή υγεία. Αυτά τα “καλά” λίπη ονομάζονται πολυακόρεστα και μονοακόρεστα. Τα πρώτα τα βρίσκουμε στο φυτικό λάδι όπως καλαμποκέλαιο, σογιέλαιο και σουσαμέλαιο. Τα μονοακόρεστα λίπη τα βρίσκουμε στις ελιές, φυστικέλαιο, και στα αβοκάντο. Μικρές ποσότητες από αυτά τα "καλά" λίπη μπορούν να καταναλώνονται ημερησίως.
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!



loading...

Γυναίκες και άσκηση με βάρη!!!

Γυναίκα άσκηση με βάρη

Η αίθουσα με τα βάρη αποτελεί “απαγορευμένη ζώνη” για τις περισσότερες γυναίκες. Ποια είναι όμως η πραγματικότητα για τις αντιστάσεις; Τα βάρη είναι τελικά εχθρός ή σύμμαχος της γυναίκας για ένα καλοσχηματισμένο σώμα; Ποιοι είναι οι μύθοι και ποια η πραγματικότητα; Παρακάτω σας αναφέρουμε 8 λόγους που καθιστούν απαραίτητη την ένταξη των αντιστάσεων στο προπονητικό σας πρόγραμμα.


loading...

Τεστ διατροφικών γνώσεων

Το τεστ αυτό θα σας βοηθήσει να εμπλουτίσετε τις διατροφικές σας γνώσεις στους 7 πιο σημαντικούς τομείς διατροφής

1. Αν καταναλώσω τις 6-11 συνιστώμενες μερίδες αμυλούχων προϊόντων την ημέρα δεν έχει σημασία από ποια σιτηρά θα προέρχονται
Σωστό Λάθος


loading...

Όμορφες με καύσωνα στην πόλη!!!

Ομορφιά και περιποίηση στον καύσωνα
Ονειρευόσαστε την παραλία και τις βουτιές στη θάλασσα. Τι γίνεται, όμως, αν οι πιο ζεστές ημέρες του καλοκαιριού σάς βρούν στην πόλη; Και αν η κατάσταση είναι ανεκτή σε κλειστούς χώρους, λόγω των κλιματιστικών, γίνεται ανυπόφορη όταν βγείτε στους δρόμους. Νιώθετε τον ιδρώτα σε όλο το σώμα, το μακιγιάζ δεν παραμένει σταθερό, τα μαλλιά κολλάνε και χάνουν τη φόρμα τους. Αυτές τις σκληρές δοκιμασίες, αν και δεν μπορείτε να τις αποφύγετε τελείως, μπορείτε να τις περιορίσετε με τα κατάλληλα μέτρα.
loading...

Χάστε το σωσίβιο...τώρα!!!

Χάστε το σωσίβιο...τώρα!!!
Παραδεχτείτε το. Φέτος- όπως και κάθε χρονιά- περιμένατε τελευταία στιγμή για να πατήσετε πόδι στο γυμναστήριο και παράλληλα να ξεκινήσετε μια υποτυπώδη διατροφή για το καλοκαίρι που πλησιάζει. Αλήθεια, υπάρχει κάτι περισσότερο εκνευριστικό από τον συνωστισμό που υπάρχει στα γυμναστήρια δύο μήνες πριν το καλοκαίρι, από κόσμο που προσπαθεί τελευταία στιγμή να μαζέψει τα... ασυμμάζευτα;  Το «σωσίβιο» χρειάζεται πολύ περισσότερο χρόνο για να περιοριστεί, πόσο μάλλον για να φύγει εντελώς. Σε κάθε περίπτωση θέλει προσπάθεια, πειθαρχία και σωστό προγραμματισμό για να έχετε εμφανή αποτελέσματα.
loading...

ΔΙΑΙΤΑ το καλοκαίρι? Mάθετε όλα τα μυστικά!!!

mystika-gia-diaita-to-kalokairi
Το καλοκαίρι είναι μία εποχή ξενοιασιάς, διακοπών και απολαύσεων, οπότε η διατροφή
έχει την τιμητική της. Ποιοι είναι όμως οι δημοφιλείς μύθοι της καλοκαιρινής
διατροφής και ποια είναι η αλήθεια πίσω από αυτούς;
loading...

10 καυτές επιλογές τροφών για ένα καλογυμνασμένο σώμα!!!

Διατροφή άσκηση αθλητής
1. Γάλα ή γιαούρτι χαμηλών λιπαρών.
Τόσο το γάλα όσο και το γιαούρτι χαμηλών λιπαρών περιέχουν τα ίδια θρεπτικά
συστατικά με τα προϊόντα που είναι πλήρης σε λιπαρά, απλά έχουν
λιγότερες θερμίδες, λίπος και χοληστερίνη. Τ...α γαλακτοκομικά είναι
εξαιρετικές πηγές ασβεστίου, υδατανθράκων και πρωτεΐνης για γερά οστά
και μυϊκό σύστημα. Για να καλύψεις τις ανάγκες σου σε ασβέστιο βάλε
γαλακτοκομικά σε κάθε γεύμα, όπως γάλα στο πρωινό, γιαούρτι με το
μεσημεριανό και ένα ποτήρι γάλα με το βραδινό ή πριν τον ύπνο.


loading...

Τα "μυστικά"για την αύξηση καύσης θερμίδων!!!

Τα "μυστικά"για την αύξηση καύσης θερμίδων!!!

Άσκηση για κάψιμο θερμίδων!!!


Ο Christopher Wharton, προσωπικός γυμναστής και ερευνητής στο
Πανεπιστήμιο Yale, θεωρεί πως όσο περισσότερο χρόνο ξοδεύει κάποιος στην
άσκηση και όσο πιο έντονη είναι αυτή, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψει.
loading...

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ και ΑΣΚΗΣΗ: Μύθοι και αλήθειες!!!

Αδυνάτισμα και άσκηση
Εξαιρετικό άρθρο σχετικά με γνωστούς μύθους για το αδυνάτισμα και την άσκηση, μάθετε όλη την αλήθεια!!!
Ιδρώστε περισσότερο για να κάψετε πιο πολύ λίπος!
Η ποσότητα του ιδρώτα που αποβάλλει ο κάθε άνθρωπος είναι ενδεικτική της ικανότητας του σώματός του να διατηρεί την κανονική θερμοκρασία του.Ιδρώνετε όταν το σώμα σας αρχίζει να συσσωρεύει θερμότητα για να νιώσετε το αίσθημα της δροσιάς όταν αρχίζει η εξάτμιση του ιδρώτα. Δεν έχει επομένως καμιά σχέση με την ποσότητα των θερμίδων που καίτε.
loading...

Ομορφιά,Αντιγήρανση,Καθαρισμός,Περιποίηση για το πρόσωπο και το σώμα!!!

Μυστικα και τίπς ομορφιάς


Υπάρχουν παραδόσεις στην ομορφιά που κρατούν χρόνια, υπάρχουν κανόνες που έχουν καταργηθεί και μύθοι που έχουν καταρριφθεί. Οι φροντίδες και τα καλλυντικά συνεχώς εξελίσσονται και ανανεώνονται. Αυτοί είναι οι «χρυσοί» μοντέρνοι κώδικες και τα μυστικά που θα σε διατηρήσουν φρέσκια και λαμπερή.


loading...

Το ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΣΑΙ, σύμμαχος στο ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!

Το ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΣΑΙ, σύμμαχος στο ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!
Νέες ευεργετικές ιδιότητες από την κατανάλωση πράσινου τσαγιού για
την υγεία μας δείχνουν επιστημονικές μελέτες, που ανακοινώθηκαν πρόσφατα
στο 1ο Ευρωπαϊκό Συμπόσιο για τις Κατεχίνες που πραγματοποιήθηκε στο
Παρίσι. Η κατανάλωση πράσινου τσαγιού μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο του
σωματικού βάρους!
loading...

ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ: Οι φήμες και οι μύθοι!!!

Μεταβολισμός οι φήμες και οι μύθοι
Ο κανόνας είναι απλός: Αν δε φας, δεν παχαίνεις. Αυτό είναι κάτι που ισχύει ανά τους αιώνες, άσχετα αν οι γυναίκες προσπαθούν να μας πείσουν ότι παχαίνουν ακόμα και με τον αέρα που καταπίνουν. Αυτό βέβαια είναι ένα άλλο, πολύ διαφορετικό ζήτημα.Αν έχεις μπει στη
διαδικασία να κάνεις δίαιτα ή να ασχοληθείς σοβαρά με τη διατροφή σου, τότε θα αρχίσεις να διαβάζεις και να ακούς διάφορα, από ειδήμονες του είδους ή όχι.
loading...

Αρχειοθηκη ιστολογιου