Τεστ διατροφικών γνώσεων για ποδηλάτες!!!

diatrofi-podilasia
Οι παρακάτω ερωτήσεις είναι μια ευκαιρία να τεστάρετε τις γνώσεις σας και να διαπιστώσετε πόσα τελικά γνωρίζετε για τη διατροφή και αν μπορείτε να την έχετε σύμμαχο στην απόδοση κατά την προπόνηση και τους αγώνες.
loading...

Είδη ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ!!!

Είδη κυτταρίτιδας
Βασικά υπάρχουν 3 είδη κυτταρίτιδας:
ΣΚΛΗΡΗ
Κατακράτηση λίπους
ΜΑΛΑΚΗ
Κατακράτηση ύδατος
ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΕΝΗ
(και λίπος και νερό)
Είναι σκληρή και στη πίεση πονάει Είναι μαλακό το δέρμα και δεν πονάει στη πίεση Είναι και μαλακή και σκληρή και πονάει υποφερτά
Το σχήμα που παίρνει τελικά εξαρτάται από το έδαφος, στο οποίο αναπτύσσεται.
Α) Πώς αναπτύσσεται η σκληρή κυτταρίτιδα
loading...

Πώς λειτουργεί ο ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ?

Λειτουργία μεταβολισμού
O μεταβολισμός μας μπορεί να επιβραδυνθεί αλλά είναι σπάνιο και συνήθως δεν είναι η αιτία αύξησης του σωματικού μας βάρους.  Ας ορίσουμε όμως πρώτα τι είναι μεταβολισμός.
Μεταβολισμός είναι το σύνολο των χημικών και φυσικών αλλαγών που επιτρέπουν τη σωστή λειτουργία και ανάπτυξη του σώματος μας. Ο μεταβολισμός μας καθορίζει τις συνολικές ανάγκες μας σε ενέργεια και αποτελείται από:
loading...

Γκουαρανά ένας πολύτιμος βοηθός!!!

fisiko guarana
Το γκουαρανά(Paullinia cupana) είναι ένα φυτό που ευδοκιμεί στα τροπικά δάση του Αμαζονίου. Τα εκχυλίσματα από τους καρπούς του φυτού αυτού χρησιμοποιούνταν ευρέως σε ιατρικά και θεραπευτικά ροφήματα στην αμερικάνικη ήπειρο από τους αυτόχθονες κατοίκους πολύ πριν την έλευση του Κολόμβου. Οι διεγερτικές, αναζωογονητικές και οι αφροδισιακές ιδιότητες που αποδίδονταν στα ροφήματα αυτά σε συνδυασμό με τη βελτίωση γαστρεντερικών συμπτωμάτων μετά από χρήση τους έκαναn το γκουαρανά ένα πολύ δημοφιλές φυτό. Το γκουαρανά μέχρι και σήμερα καλλιεργείται αποκλειστικά στην περιοχή της Βραζιλίας και η παραγωγή αυτή καλύπτει τις πολύ υψηλές παγκόσμιες ανάγκες.
loading...

Οι απόλυτες τροφές για τον άντρα!!!

Αντρική διατροφή
Φαγητά που πρέπει να περιλαμβάνει η αντρική δίαιτα για την ενίσχυση της υγείας και την καθυστέρηση της εμφάνισης κοινών αντρικών παθήσεων.


Μπορεί να τρώτε φρούτα, λαχανικά, λογικές ποσότητες κόκκινου κρέατος, ψάρι και δημητριακά ολικής άλεσης αλλά ακόμα και αυτά καμιά φορά δεν είναι αρκετά.

Κάθε είδος έχει τις δικές του διατροφικές ανάγκες και συχνά είναι διαφορετικές για τα δύο φύλα. Στους περισσότερους άντρες μετά τα τριανταπέντε, μειώνεται ο μεταβολισμός με αποτέλεσμα τη μείωση της αξιοποίησης διάφορων θρεπτικών στοιχείων και τη σταδιακή ανάπτυξη παθήσεων που αφορούν το καρδιαγγειακό και ανοσοποιητικό σύστημα. Παράλληλα μειώνεται και η γονιμότητα τους.
loading...

Διατροφή για γράμμωση-στέγνωμα!!!

Διατροφή για γράμμωση στέγνωμα
Έχετε αποφασίσει να γυμναστείτε σκληρά και εντατικά με διακαή πόθο να ‘’στεγνώσετε’’. Η αυστηρή προπόνηση όμως δεν αρκεί. Χρειάζεται να ρίξετε βάρος και στο κομμάτι της διατροφής σας. Με απλά λόγια έχετε ανάγκη από ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, που θα είναι προσαρμοσμένο στις δικές σας ιδιαιτερότητες και στο συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής, που ακολουθείτε. Η αύξηση του μυϊκού όγκου και η ταυτόχρονη μείωση του λίπους στα μικρότερα φυσιολογικά όρια μπορεί να γίνει μόνο με συνδυασμό άσκησης και διατροφής . Ξεχάστε λοιπόν τις διατροφικές ατασθαλίες και προσέξτε τα παρακάτω βασικά διατροφικά σημεία
loading...

Τροφές για γερή καρδιά (μέρος 3ο)

Τροφές διατροφή υγεία καρδιά
Στο δεύτερο μέρος του άρθρου γνωρίσαμε τη σημασία του νερού για την υγεία του καρδιαγγειακού συστήματος όπως επίσης και των φυτικών συστατικών όπως είναι οι φυτικές ίνες και οι φυτικές στερόλες. Στο τρίτο μέρος θα σταθούμε στις φυτικές στερόλες και θα μάθουμε περισσότερα γι’ αυτές.

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΦΥΤΙΚΩΝ ΣΤΕΡΟΛΩΝ
Στις ΗΠΑ η σύσταση για πρόσληψη 2 γραμμ. φυτικών στερολών ημερησίως αποτελεί επίσημη εθνική διατροφική οδηγία για τα άτομα με υψηλά επίπεδα χοληστερίνης και για άτομα με καρδιακά νοσήματα. Η μέση, όμως, πρόσληψη φυτικών στερολών από «δυτική» δίαιτα ποικίλλει από 150 mg έως 400 mg την ημέρα, ενώ οι χορτοφάγοι προσλαμβάνουν λίγο περισσότερη, περίπου 550 mg ημερησίως. Η ποσότητα λοιπόν των φυτικών στερολών που καταναλώνουμε από τις συνήθεις τροφές μας δεν είναι αρκετά μεγάλη, ώστε να «κατεβάσει» τα επίπεδα της χοληστερίνης μας.

loading...

Τροφές για γερή καρδιά (μέρος 2ο)

Τροφές διατροφή υγεία καρδιά
Στο πρώτο μέρος του άρθρου μάθαμε ποια θρεπτικά συστατικά προστατεύουν την καρδιά, ποιος είναι ο ρόλος τους, πως μειώνουν τη χοληστερίνη και σε ποιες τροφές υπάρχουν. Στο δεύτερο μέρος θα γνωρίσουμε τη σημασία του νερού για την υγεία του καρδιαγγειακού συστήματος και των φυτικών συστατικών όπως είναι οι φυτικές ίνες και οι φυτικές στερόλες.
loading...

Τροφές για γερή καρδιά (μέρος 1ο)

Τροφές διατροφή υγεία καρδιά
Όλα τα όργανα και οργανικά συστήματα του σώματός μας χρειάζονται ειδική «τροφοδοσία» για να ανταποκριθούν στο ρόλο τους. Χρειάζεται δηλαδή να τροφοδοτούμε τον οργανισμό μας με τα συστατικά εκείνα που ενδυναμώνουν και προστατεύουν κάθε σύστημα του. Το ίδιο ισχύει και για την καρδιά.


•Ποια θρεπτικά συστατικά προστατεύουν την καρδιά;
•Τι ακριβώς κάνουν;
•Σε ποιες τροφές υπάρχουν;
Ο λόγος για τα αντιοξειδωτικά , τις βιταμίνες, τις φυτικές στερόλες, το νερό και όλα τα άλλα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, που η πρόσληψη τους προϋποθέτει πάνω και πρώτα απ' όλα ποιότητα των τροφών που καταναλώνουμε και ποικιλία των τροφών που περιλαμβάνει το καθημερινό μας μενού.
loading...

Χάσε ΚΙΛΑ αυξάνοντας τον ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ σου!!!

Χάσε κιλά αυξάνοντας τον μεταβολισμό
Γιατί θα πρέπει κάθε φορά που ανεβαίνεις στη ζυγαριά, να απογοητεύεσαι; Γιατί θα πρέπει κάθε φορά που θα τρως λιγάκι παραπάνω να νιώθεις ενοχές; Η φύση, ευτυχώς, μας έχει προικίσει με μια σειρά προϊόντα , που βρίσκονται ανάμεσά μας, κυριολεκτικά στα πόδια μας και που μπορούν να βοηθήσουν στο να χάσουμε βάρος, εύκολα και ανώδυνα.
loading...

Η δύναμη της ΠΡΩΤΕΙΝΗΣ!!!

Η δύναμη της πρωτείνης
Οι πρωτεΐνες είναι απαραίτητα στοιχεία για την ανάπτυξη και την ανακατασκευή των ιστών, την καλή λειτουργία και τη σωστή δομή όλων των ζωντανών κυττάρων, το θωρακισμό του ανοσοποιητικού συστήματος αλλά και την ενδυνάμωση του νευρικού συστήματος ενός νηπίου.
Γι΄ αυτό και η σωστή τους αναλογία στον οργανισμό των μικρών μας φίλων είναι απαραίτητη για την υγιή ανάπτυξη του μυϊκού αλλά και του γενικότερου βιολογικού τους συστήματος! Μάθετε, λοιπόν, ποια πραγματικά είναι η λειτουργία της πρωτεΐνης αλλά και ποιες είναι οι τροφές που διαθέτουν τις κατάλληλες ποσότητες πρωτεϊνών οι οποίες θα χαρίσουν ενέργεια και ζωντάνια στα μικρά σας!
loading...

Φάε πρωινό-Αύξησε μεταβολισμό-Χάσε βάρος!!!

Πρωινό γεύμα και αύξηση μεταβολισμού
Επιτέλους, αποφάσισες να αρχίσεις να προσέχεις λίγο τη διατροφή σου για να χάσεις τα κιλά που μαζεύτηκαν όλο το χειμώνα. Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις; Κόβεις το πρωινό. Έτσι κι αλλιώς, δεν πεινάς και δεν έχεις χρόνο. Εξάλλου, όσο λιγότερο τρως τόσο το καλύτερο. Σωστά; Κι όμως, αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος που μπορείς να κάνεις. Σαμποτάρεις από την αρχή της ημέρας όλες τις προσπάθειές σου.
loading...

Διατροφή δέρματος-Αντιγηραντική φροντίδα!!!

Ομορφιά και αντιγήρανση δέρματος
Στρατηγικές για το πρόσωπο και το σώμα , για να γλιτώσεις από τις περιβαλλοντικές επιθέσεις.
Το σενάριο είναι απλό: όταν η επιδερμίδα του προσώπου ταλαιπωρείται από ξηρότητα , δείχνει πιο γερασμένη και ρυτιδιασμένη. Ενώ οι απαλυντικές κρέμες μπορεί να πάρουν μήνες να δουλέψουν, οι ενυδατικές κρέμες με τα σωστά συστατικά απαλύνουν τις γραμμές πιο γρήγορα και βελτιώνουν άμεσα την ποιότητα της επιδερμίδας. Ωστόσο ο χειμώνας θέλει στρατηγική για να αντιμετωπίσεις τα σημάδια του κρύου. 
  • Να πλένεις το πρόσωπο σου το πρωί με ένα καθαριστικό , το οποίο να περιέχει AHA (όπως το γλυκολικό οξύ), για να αποσπάσεις τα νεκρά κύτταρα που συσσωρεύονται στην επιφάνεια της επιδερμίδας και της προσδίδουν θαμπή όψη.
loading...

25 Τρόποι για να αυξήσετε την απώλεια λίπους και να γίνετε "κομμάτια" !!!

Κάψιμο λίπους κοιλιακοί

25 Τροποι για να αυξησετε την απωλεια λιπους και να γινετε "κομματια"

Αυτά είναι τα προσωπικά σας 25 σημεία που μπορείτε να εφαρμόσετε και στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε να εντείνετε τη δίαιτά σας, άσκηση και συμπεριφορά, να επιταχύνετε την απώλεια λίπους και σπάζοντας οποιοδήποτε πλατώ προόδου. Ξεπερνώντας ένα πλατώ σημαίνει ότι εργαζόμαστε σκληρότερα και εξυπνότερα. Σε όλες σχεδόν τις περιπτώσεις, σημαίνει συνεχώς αυξανόμενη ενδοτικότητα (να γίνουμε ακόμα περισσότερο αυστηροί). Ρίξτε μια ματιά στην λίστα και δείτε σε ποιούς τομείς εφαρμόζονται περισσότερο στην τωρινή σας κατάσταση. Αυτό σημαίνει να εργάζεστε εξυπνότερα- ψάξτε για το πιο αδύναμο σημείο σας και δυναμώστε το.
loading...

Προϊόντα σόγιας - Aσπίδα για την υγεία μας!!!

Προϊόντα σόγιας και υγεία
Με βάση επιστημονικά στοιχεία από περισσότερες από πενήντα ανεξάρτητες μελέτες, η Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ (FDA) επιτρέπει πλέον στους παρασκευαστές τροφίμων που περιέχουν τουλάχιστον 6.25g πρωτεΐνης σόγιας ανά μερίδα, να ισχυρίζονται στη συσκευασία ενός τροφίμου ή ποτού ότι «25g πρωτεΐνης σόγιας ημερησίως, ως μέρος μιας δίαιτας   χαμηλής σε κορεσμένο λίπος και χοληστερόλη, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων»

Οι ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ εξέτασαν έναν ικανοποιητικό αριθμό μελετών που τους έπεισαν ότι όταν οι άνθρωποι με υψηλά επίπεδα χοληστερόλης αίματος αντικαθιστούν όλη ή μέρος της ζωικής πρωτεΐνης στη δίαιτα τους με πρωτεΐνη σόγιας, η συνολική χοληστερόλη τους και η LDL χοληστερόλη («κακή» χοληστερόλη) μειώνονται σημαντικά.
loading...

Αρχειοθηκη ιστολογιου