Τι διατροφή πρέπει να κάνουμε τις ημέρες ξεκούρασης από τις προπονήσεις!!!

Διατροφή για άλυπη μυική μάζα

Οι μύες για να αναπτυχθούν χρειάζονται και ημέρες ξεκούρασης, αυτό όμως που θα πρέπει να προσέξουμε είναι να μην το παρακάνουμε με τους υδατάνθρακες

σε σχέση με τις ημέρες που προπονούμαστε και αυτό γιατί τις ημέρες που δεν ασκούμαστε η ζήτηση για ενέργεια-υδατάνθρακες είναι σαφώς μικρότερη.


Αυτό είναι κάτι που κάνουν συχνά άτομα που είναι σε φάση μυικού όγκου, υπερβάλουν και συνεχίζουν να τρώνε την ίδια ποσότητα υδατανθράκων και τις ημέρες ξεκούρασης με αποτέλεσμα την αύξηση του ανεπιθύμητου λίπους κυρίως γύρω από την κοιλιά!!!

Λοιπόν πρέπει να οργανώσουμε το σχέδιο μας για να αυξήσουμε την άλυπη μυική μας μάζα!
Αυτό που πρέπει να κάνουμε τις ημέρες ξεκούρασης είναι να κρατήσουμε την ίδια ποσότητα πρωτεΐνης με αυτή των προπονήσεων, μοιρασμένη σε έξι γεύματα και να ελαττώσουμε σχεδόν στο μισό τους υδατάνθρακες.
Υδατάνθρακες καταναλώνουμε περίπου 2,5-3 γραμμάρια και πρωτεΐνη 2 γραμμάρια ανα κιλό σωματικού βάρους.
(Η καλύτερη επιλογή υδατανθράκων για γρήγορη μυική ανάπτυξη!!!)

Τις ημέρες προπόνησης ένα μεγάλο μέρος της ημερήσιας δοσολογίας σε υδατάνθρακες περίπου το 1/3 το καταναλώνουμε μετά την προπόνηση σε μορφή ταχείας απορρόφησης. Αυτό το ποσό υδατανθράκων αν το τρώγαμε οποιαδήποτε άλλη στιγμή της ημέρας πέραν μετά της προπόνησης θα βλέπαμε το λίπος μας να αυξάνεται ραγδαία, οπότε τις ημέρες ξεκούρασης παραλείπουμε αυτό το μέρος τρώμε τους περισσότερους με το πρωινό μας ενώ αργότερα τα γεύματα μας αποτελούνται κυρίως από πρωτεΐνη και σαλάτες εποχής.

Με αυτή την μέθοδο δίνουμε όλα τα αμινοξέα δηλαδή όλα τα δομικά υλικά που θα μας βοηθήσουν να επουλώσουμε τις "πληγές" των μυών μας από τις βαριές προπονήσεις και να τους ξαναχτίσουμε δυνατότερους και μεγαλύτερους!!!

Δεδομένου ότι θα καταναλώσουμε αισθητά λιγότερους υδατάνθρακες, η ευαισθησία τις ινσουλίνης θα κρατηθεί καθ' όλη την διάρκεια της ημέρας σε χαμηλά επίπεδα και έτσι θα αποφύγουμε την αύξηση της λιπογένεσης!!!


Τέλος οι ημέρες ξεκούρασης είναι ευεργετικές για το σώμα μας καθώς του δίνουν τις απαραίτητες ανάσες να αναδιοργανωθεί και να μπει ακόμη πιο δυναμικά στις επόμενες προπονήσεις. Με αυτό τον τρόπο τελικά θα καταφέρουμε να αυξήσουμε την άλυπη μυική μας μάζα ελαχιστοποιώντας τις απώλειες αυτής.

Δώστε βάση στην διατροφή σας, κάντε βαριές δυναμικές προπονήσεις, μην παραλείπετε την αερόβια προπόνηση κάνει καλό στην καρδιά μας, καλή επιτυχία!!!

Διαβάστε επίσης:
10 καυτές συμβουλές για μυική ανάπτυξη!!! 

Γιώργος Εμμανουηλίδης
πηγή:http://health-beauty-internet.blogspot.gr

Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!
Georgemman YouTube Channel

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου