3ο Μέρος: 20 τρόποι για να χάσετε το λίπος της κοιλιάς!!!

επίπεδη κοιλιά κάψιμο λίπους

11. Υδατάνθρακες ανάλογα με την δραστηριότητα. Οι υδατάνθρακες είναι ζωτικής σημασίας, δεν χρειάζεται όμως να τρώμε πάρα πολλούς αν η προπόνηση μας είναι μόλις 30 λεπτά καθώς και τις ημέρες ξεκούρασης.




12. Τρώτε σαλάτες.
Ξεκινάτε τα γεύματα σας πάντα με μια σαλάτα. Αυτό θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε μια πληρότητα με αποτέλεσμα να καταναλώσετε λιγότερες θερμίδες στην συνέχεια.

13. Τρώτε σούπες.
Συμπεριλάβετε στην διατροφή σας σούπες χαμηλές σε λιπαρά πριν το κυρίως γεύμα, θα σας γλιτώσουν από πολλές θερμίδες και θα ελέγξουν την όρεξη σας.

14. Φυτικές ίνες.
Φανταστείτε τις φυτικές ίνες σαν ένα σφουγγάρι που απορροφά το νερό, σας κάνει να αισθάνεστε πλήρης. Δώστε έμφαση στις φυτικές ίνες και όχι στους υδατάνθρακες.

15. Πίνετε νερό.
Πίνετε 2 ποτήρια νερό πριν από κάθε γεύμα, έτσι θα φάτε λιγότερο και μακροχρόνια αυτό το μικρο τρικ θα σας βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

Διαβάστε την συνέχεια: 
4ο Μέρος: 20 τρόποι για να χάσετε το λίπος της κοιλιάς!!! 

Διαβάστε επίσης:
Διατροφή Bodybuilding - Τα πάντα για τους υδατάνθρακες!!!

Γιώργος Εμμανουηλίδης
πηγή:http://health-beauty-internet.blogspot.gr
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!
Georgemman YouTube Channel

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου