4ο Μέρος: 20 τρόποι για να χάσετε το λίπος της κοιλιάς!!!

επίπεδη κοιλιά κάψιμο λίπους

16. Αντικαταστήστε ένα γεύμα.
Αντικαταστήστε ένα γεύμα με μια μεγάλη σαλάτα και άπαχη πρωτεΐνη η πιείτε ένα υποκατάστατο γεύματος

που περιέχει όλα τα θρεπτικά συστατικά με πολύ λίγες θερμίδες σε σχέση με ένα πλήρες γεύμα.

17.Κρατήστε ένα ημερολόγιο.
Κρατήστε σημειώσεις για τα πάντα! Αρχικά ποιος είναι ο στόχος σας,πρέπει να έχετε συγκεκριμένο στόχο. Σημειώστε το τι τρώτε και σε τι ποσότητα. Σημειώστε πόσα κιλά είστε και πάρτε τις περιφέρειες σας με μεζούρα. Σημειώστε το εβδομαδιαίο πρόγραμμα εξάσκησης.
Με αυτό τον τρόπο έχετε τον απόλυτο έλεγχο και έτσι θα ξέρετε κάθε εβδομάδα τι κάνατε και είναι ευκολότερο να εντοπίσετε τις πιο επιτυχημένες εβδομάδες ώστε να δείτε τι κάνατε τότε.

18. Προσέξτε τις μερίδες σας.
Αποφύγετε τις μεγάλες μερίδες. Να συμβουλεύεστε τις ετικέτες για την συνιστώμενη μερίδα, τι θερμίδες και τι θρεπτικά συστατικά μας αποδίδει.

19. Ζυγίστε και μετρήστε τα τρόφιμα.
Ζυγίζοντας τις τροφές μας με ζυγαριά ακριβείας η με κύπελλα δοσομέτρησης, έχουμε σε απόλυτο έλεγχο το τι τρώμε και έτσι μπορούμε να διαμορφώσουμε την δίαιτα μας ανάλογα με τον στόχο μας.

20. Πότε με λίγες θερμίδες η καθόλου.
Κάντε την αλλαγή από τα απλά καθημερινά. Αλλάξτε το πλήρες γάλα με ημιάπαχο η 0%, πιείτε τον καφέ σας με φρέσκο γάλα και όχι εβαπορέ εφόσον τον πίνετε μα γάλα, πιείτε σόδα και όχι τόνικ και γενικά αποφύγετε ότι έχει ζάχαρη σε υγρή η σε στέρεη μορφή.
Ξεκινήστε τη ημέρα σας με ένα ποτήρι νερό και μισό στημένο λεμόνι, θα σας αναζωογονήσει και θα σας αποτοξινώσει.

Προσέξτε την διατροφή και την προπόνηση σας, μείνετε συγκεντρωμένοι στον στόχο σας και σύντομα τα αποτελέσματα θα έρθουν ως επιβράβευση των θυσιών σας, καλή επιτυχία!!!


 Γιώργος Εμμανουηλίδης
πηγή:http://health-beauty-internet.blogspot.gr 

Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου