Τι διατροφή πρέπει να κάνουμε τις ημέρες ξεκούρασης από τις προπονήσεις!!!

Διατροφή για άλυπη μυική μάζα

Οι μύες για να αναπτυχθούν χρειάζονται και ημέρες ξεκούρασης, αυτό όμως που θα πρέπει να προσέξουμε είναι να μην το παρακάνουμε με τους υδατάνθρακες

σε σχέση με τις ημέρες που προπονούμαστε και αυτό γιατί τις ημέρες που δεν ασκούμαστε η ζήτηση για ενέργεια-υδατάνθρακες είναι σαφώς μικρότερη.
loading...

Απολαύστε την εκπληκτική Fitness Coach Brittany Renner!!!

Fitness-Coach-Brittany-Renner
loading...

4ο Μέρος: 20 τρόποι για να χάσετε το λίπος της κοιλιάς!!!

επίπεδη κοιλιά κάψιμο λίπους

16. Αντικαταστήστε ένα γεύμα.
Αντικαταστήστε ένα γεύμα με μια μεγάλη σαλάτα και άπαχη πρωτεΐνη η πιείτε ένα υποκατάστατο γεύματος

που περιέχει όλα τα θρεπτικά συστατικά με πολύ λίγες θερμίδες σε σχέση με ένα πλήρες γεύμα.
loading...

3ο Μέρος: 20 τρόποι για να χάσετε το λίπος της κοιλιάς!!!

επίπεδη κοιλιά κάψιμο λίπους

11. Υδατάνθρακες ανάλογα με την δραστηριότητα. Οι υδατάνθρακες είναι ζωτικής σημασίας, δεν χρειάζεται όμως να τρώμε πάρα πολλούς αν η προπόνηση μας είναι μόλις 30 λεπτά καθώς και τις ημέρες ξεκούρασης.


loading...

Αρχειοθηκη ιστολογιου