Διατροφικά σφάλματα των αθλητών. Μέρος 1ο!!

Διατροφή για αθλητές

Ήρθε λοιπόν η ώρα να μάθεις για να μην… πάθεις τα βασικά διατροφικά σφάλματα στα οποία συχνά υποκύπτουν τόσο οι ποδηλάτες όσο και όλοι οι αθλητές. Διάβασε, ενημερώσου και απόφυγε τις διατροφικές συνήθειες που ενώ φαίνονται αθώες μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά όχι μόνο την απόδοσή σου και την υγεία σου. Φάε σωστά λοιπόν και προπονήσου έξυπνα.

ΤΑ ΑΝΟΡΓΑΝΩΤΑ ΓΕΥΜΑΤΑ
Ήρθε η ώρα να αλλάξεις τις συνήθειές σου! Οργανώσου και σταμάτησε να αγνοείς τις επιστημονικές επισημάνσεις που ξεκάθαρα τονίζουν ότι ένα γεύμα ή σνακ πριν την προπόνηση ή τον αγώνα μπορεί να κάνει τη διαφορά και να οδηγήσει στη βέλτιστη απόδοση! Οργάνωσε την καθημερινότητα και το χρόνο σου, ώστε το πρωινό (κατά πολλούς το βασικότερο γεύμα της ημέρας) καθώς και όλα τα μικρογεύματα και σνακ να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της διατροφής σου.

Ξέχασε κάποιες εσφαλμένες οδηγίες για την αποφυγή του πρωινού. Ξεκίνησε την ημέρα σου με ένα φρούτο, μία φέτα ψωμί ή μία κούπα γιαούρτι/γάλα με δημητριακά.
Δώσε έμφαση σε φαγητά πλούσια σε υδατάνθρακες και ανακάλυψε τις τροφές που σου ταιριάζουν περισσότερο, δε σε φουσκώνουν και σε βοηθούν να βγάλεις τα
χιλιόμετρα της προπόνησης με επιτυχία.
πηγή:mbike.gr
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου