Συμβουλές για κάψιμο λίπους!!!

Συμβουλές για κάψιμο λίπους
Οι περισσότερες ερωτήσεις που γίνονται από ασκούμενους αφορούν το αδυνάτισμα. Ας δούμε λοιπόν σε περίληψη τις 12 πιο σημαντικές συμβουλές που πρέπει να ξέρετε για να χάσετε κιλά, και να βελτιώσετε το σώμα σας.
Για να αδυνατίσετε πρέπει να παίρνετε καθημερινά λιγότερες θερμίδες από αυτές που χρειάζεστε για να συντηρήσετε το βάρος σας. Ο μόνος τρόπος να το καταφέρετε αυτό είναι με την διατροφή και τη άσκηση. Πρέπει να μετράτε τις θερμίδες της διατροφής σας και να τις μειώσετε λίγο ενώ ταυτόχρονα να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα άσκησης κατάλληλο για κάψιμο λίπους για να χάσετε τις υπόλοιπες θερμίδες που χρειάζεστε. Το αρνητικό αυτό ισοζύγιο στις θερμίδες είναι αυτό που θα σας κάνει αδυνατίσετε. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος.

• Το σώμα σας χρειάζεται 35% πρωτεΐνη, 45% υδατάνθρακες και 20% λιπαρά τα οποία πρέπει να παίρνετε με την διατροφή σας. Αυτές οι αναλογίες ισχύουν για τους περισσότερους ανθρώπους αν και με διάφορες μικρές αποκλίσεις. Εξασφαλίζουν το γεγονός ότι δεν θα χάσετε μυϊκό ιστό, δεν θα αισθάνεστε κούραση και το σώμα σας θα δουλεύει σωστά. Τρώτε πολλά λαχανικά και φρούτα.


• Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν συνηθίσει να τρώνε 3 μεγάλα γεύματα την ημέρα. Αν τρώτε μικρότερες μερίδες και συχνότερα τότε βοηθάτε τον μεταβολισμό σας να ανέβει. Τρώτε 5 με 7 γεύματα και μοιράστε τα κατά την διάρκεια της ημέρας.
 
• Αν θέλετε το σώμα σας να λειτουργεί καλύτερα και να αδυνατίσετε γρηγορότερα πρέπει να πίνετε καθημερινά πολύ νερό. Αυτό βοηθά το σώμα σας να μην αφυδατώνεται και συμβάλει στο να κάψετε το λίπος πιο γρήγορα.

• Πρέπει να κάνετε κάποιου είδους καρδιαγγειακή άσκηση 3 με 5 φορές την εβδομάδα για 15 με 25 λεπτά την φορά. Για καλύτερα αποτελέσματα, τα προγράμματα πρέπει να είναι υψηλής έντασης.

• Η άσκηση με βάρη βοηθά να χτίσετε μυϊκό ιστό ο οποίος βοηθά το σώμα να κάψει περισσότερες θερμίδες ακόμα και όταν ξεκουράζεστε (ανεβάζει τον μεταβολισμό). Είναι από τους καλύτερους τρόπους να κάψετε λίπος. Πρέπει να γυμνάζεστε με βάρη 3 με 4 φορές την εβδομάδα.

• Πρέπει να κόψετε από την διατροφή σας τα οινοπνευματώδη. Υπάρχουν πολλοί λόγοι να κόψετε το ποτό από την διατροφή σας τελείως αν θέλετε να αδυνατίσετε. Καταστρέφει τον ήσυχο βαθύ ύπνο, έχει πάρα πολλές θερμίδες αλλά κανένα διατροφικό όφελος και αφυδατώνει το σώμα.

• Πρέπει να έχετε πάντοτε συναίσθηση του τι τρώτε, ακόμα και τα υγρά. Υγρά όπως, διάφοροι χυμοί ή ροφήματα που υποτίθεται ότι είναι καφέδες, συχνά περιέχουν πολύ ζάχαρη και έχουν πάρα πολλές θερμίδες.

• Όπως είπαμε το να κάνετε διατροφή με χαμηλότερες θερμίδες από αυτές που χρειάζεται για να συντηρηθείτε είναι ο μόνος τρόπος για να αδυνατίσετε, όμως πρέπει να ξέρετε ότι αν κάνετε δίαιτες πολύ χαμηλών θερμίδων θα έχετε το αντίθετο αποτέλεσμα. Πρέπει να χαμηλώσετε τις θερμίδες που τρώτε το πολύ 15 με 20% και ποτέ παραπάνω. Τις υπόλοιπες θερμίδες θα τις κάψετε από την άσκηση. Γενικά είναι πολύ πιο σωστό να αδυνατίσετε αργά και σταθερά παρά γρήγορα, γιατί τότε θα ξαναπάρετε τα κιλά πίσω.
 
• Κάποιοι τρόποι για να κάψετε λίπος μπορεί να φαίνονται παράξενοι αλλά είναι σημαντικοί.
Είναι πολύ σημαντικό να κοιμάστε 8 με 10 ώρες την ημέρα και να έχετε καλή ποιότητα ύπνου.
Κάθε 8 εβδομάδες άσκησης πρέπει να ξεκουράζεστε τελείως για μια εβδομάδα. Το σώμα χρειάζεται να ξεκουράζετε μετά από την ισχυρή καταπόνηση της άσκησης. Έτσι πρέπει να σταματάτε τόσο τα βάρη όσο και την καρδιαγγειακή άσκηση για να αφήνετε το σώμα να ξεκουραστεί πλήρως.

• Το να χάσετε βάρος και κυρίως το να χάσετε λίπος μπορεί να είναι ένα δύσκολο εγχείρημα. Πρέπει να παρακολουθείτε την πρόοδο σας συνεχώς για να συνεχίσετε να έχετε επιτυχία. Κρατάτε ημερολόγιο τόσο με το τι τρώτε όσο και για την καθημερινή σας άσκηση. Δεν πρέπει να συγκρίνετε τα αποτελέσματα σας με τα αποτελέσματα άλλων ανθρώπων καθώς κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και μπορεί να χάσει με διαφορετική ταχύτητα.

Γιώργος Εμμανουηλίδης
πηγή:http://health-beauty-internet.blogspot.gr
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!
Georgemman YouTube Channel

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου