Νο3 Μυστικά για αποτελεσματική ΔΙΑΙΤΑ και υγιεινό ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!!!

Μυστικά για αποτελεσματική ΔΙΑΙΤΑ και υγιεινό ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
11. Φάτε καραμέλες. Χωρίς ζάχαρη, εννοείται. Είναι ό,τι πρέπει για να ικανοποιήσετε την λαχτάρα σας για κάτι γλυκό. Προσοχή όμως: να τις τρώτε πάντοτε με γεμάτο στομάχι (καλύτερα μετά τα κύρια γεύματα). 12. Βάλτε στη ζωή σας τα καυτερά. Πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι τα γεύματα που είναι πλούσια σε κόκκινες, καυτερές πιπεριές και τσίλι μπορεί να ενεργοποιήσουν το μεταβολισμό αυξάνοντας τη θερμογένεσηθερμογένεση είναι ένα από τα κύρια στοιχεία του μεταβολισμού), ενώ ταυτοχρόνως μπορούν να οδηγήσουν πιο γρήγορα στον κορεσμό της πείνας.
13. Προσθέστε ξύδι. Το 2009, επιστήμονες από από το Κεντρικό Ερευνητικό Ίδρυμα της Χάντα, στην Ιαπωνία, δημοσίευσαν μελέτη σε ποντίκια που έδειξε πως η προσθήκη ξιδιού στη διατροφή μειώνει κατά 10% τη συσσώρευση λίπους στο σώμα. 
Ο επικεφαλής ερευνητής δρ Τομόο Κόντο εξήγησε πως ανάλογη δράση φαίνεται να ασκεί το ξύδι και στους ανθρώπους, καθώς τα προκαταρκτικά ευρήματα αντίστοιχης κλινικής μελέτης δείχνουν πως 15 ml ξύδι στα δύο κύρια γεύματα της ημέρας μειώνουν το λίπος (ιδίως το περικοιλιακό).
Η δράση αυτή πιθανώς οφείλεται στο οξικό οξύ που περιέχει το ξύδι και το οποίο φαίνεται να ενεργοποιεί έναν ενζυμικό μηχανισμό που αυξάνει την καύση του λίπους και καταστέλλει την συσσώρευση του στο σώμα. Επιπλέον, το ξύδι πιστεύεται πως διορθώνει και τα επίπεδα γλυκόζης (σακχάρου) στο αίμα, με αποτέλεσμα να μειώνεται με έμμεσο τρόπο και η κατανάλωση τροφής.
14. Φάτε μουστάρδα. Μελέτες έχουν δείξει πως μια κουταλιά της σούπας καυτερής μουστάρδας στο φαγητό επιταχύνει τον μεταβολισμό έως 15% τις δύο ώρες έπειτα από την κατανάλωσή του. Ανάλογη δράση έχει διαπιστωθεί πως ασκεί και η τσίλι σος (όπως το ταμπάσκο).
15. Πιείτε καφέ πριν την γυμναστική. Μελέτη έδειξε πως δύο φλιτζάνια καφέ περίπου μισή ώρα πριν από αεροβική άσκηση (λ.χ. το τζόκινγκ) αυξάνουν την ποσότητα του λίπους που διασπά ο οργανισμός για να τροφοδοτήσει με ενέργεια τους γυμναζόμενους μυς.
πηγή:ygeia.tanea.gr
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου