Πως να αποκτήσετε την επίπεδη κοιλιά που ονειρεύεστε!!!

Επίπεδη κοιλιά - κοιλιακοί

Μια επίπεδη κοιλιά χωρίς περιττό λίπος με καλοσχηματισμένους κοιλιακούς δεν περνάει απαρατήρητη ποτέ και πουθενά και είναι ο στόχος των περισσότερων!!!
Πώς μπορούμε όμως να το πετύχουμε αυτό? Διαβάστε τα παρακάτω βήματα δείτε το βίντεο και απλά ξεκινήστε...!!!


Βήμα 1: Βασικές ασκήσεις κοιλιακών!


Θα πρέπει να γυμνάζεται τακτικά τους μύες της κοιλιάς σας. Τα ροκανίσματα είναι μια από τις βασικές ασκήσεις και ένα πολύ κάλο ξεκίνημα καθώς αυτή η άσκηση επικεντρώνεται στην εκγύμναση των κοιλιακών και μπορείτε άνετα να την κάνετε στο σπίτι η στο γυμναστήριο.
Δοκιμάστε το σήκωμα των ποδιών είναι μια εξαιρετική άσκηση ειδικά για το κάτω μέρος των κοιλιακών. Επίσης δοκιμάστε συστροφές για εκγύμναση και σύσφιξη των πλάγιων κοιλιακών. Ξεκινήστε με 30 επαναλήψεις με σταθερό ρυθμό, αν έχετε πρόβλημα με την μέση σας καλύτερα να την αποφύγετε.

Βήμα 2: Αερόβια άσκηση!


Θα πρέπει να εντάξουμε στο πρόγραμμα μας αερόβιες ασκήσεις για να κάψουμε λίπος συνολικά από όλο μας το σώμα γιατί όσα ροκανίσματα κοιλιακών και να κάνουμε όσο γυμνασμένους κοιλιακούς και να έχουμε αν καλύπτονται από ένα στρώμα λίπους δεν πρόκειται να τους δούμε
ποτέ. Αρχικά 30 λεπτά αερόβια άσκηση 4 με 5 φορές την εβδομάδα είναι πολύ καλά, στη συνέχεια καθώς αυξάνεται η αντοχή μας μπορούμε να αυξήσουμε την διάρκεια και την ένταση. Δοκιμάστε ποδηλασία,τρέξιμο,κολύμπι η χορό. Μπορείτε επίσης να εντάξετε και ασκήσεις με βάρη όπου θα δυναμώσουν και θα τονώσουν τους μύες  αυξάνοντας απίστευτα την καύση του λίπους!!!

Βήμα 3: Πρόγραμμα διατροφής!


Η διατροφή σας είναι εξίσου σημαντική με τη σωματική άσκηση, καθώς θα σας βοηθήσει να μειώσετε τα ποσοστά λίπους στο σώμα σας ώστε να φανούν γρηγορότερα οι κοιλιακοί σας.
Προσπαθήστε να τρώτε περισσότερες πρωτεΐνες οι οποίες θα σας βοηθήσουν να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.Προτιμήστε πρωτεΐνες από τροφές όπως ψάρι,κοτόπουλο,γαλοπούλα και ασπράδια αυγών. Τρώτε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες όπως
δημητριακά και προϊόντα ολικής άλεσης φρούτα και λαχανικά.
Αντικαταστήστε τα αναψυκτικά με νερό πίνετε τουλάχιστο 2 λίτρα νερό απαραιτήτως!
(10 τροφές με χαμηλά λιπαρά και φουλ ΠΡΩΤΕΙΝΗ!!! )

Βήμα 4: Συμβουλές!


Το να γυμναζόμαστε με παρέα είναι πιο ευχάριστο, μας βοηθάει να έχουμε περισσότερη όρεξη και να παραμένουμε εστιασμένοι στο πρόγραμμα και τον στόχο μας.Τέλος να είστε υπομονετικοί, δεν πρόκειται να δείτε κοιλιακούς μέσα σε μια βραδιά αν παραμείνετε όμως εστιασμένοι σε όλα τα παραπάνω σύντομα θα ανταμειφθείτε για την σκληρή δουλειά και θα καμαρώνετε για τους κοιλιακούς σας, καλή επιτυχία!!!

Διαβάστε επίσης: Ασκήσεις κοιλιακών για προχωρημένο επίπεδο!!!

Γιώργος Εμμανουηλίδης
πηγή:http://health-beauty-internet.blogspot.gr
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου