AΔΥΝΑΤΙΣΜΑ-Πρακτικές συμβουλές για καλύτερα αποτελέσματα!!!

Αδυνάτισμα συμβουλές
Ψωνίζετε έξυπνα 

  • Γεμίστε το καρότσι σας με λαχανικά, φρούτα, δημητριακά (ζυμαρικά, ρύζι), ψωμί και νιφάδες δημητριακών για το πρωινό. 
  • Μάθετε να διαβάζετε τις ετικέτες των τροφίμων – διαλέξτε τροφές που δεν περιέχουν περισσότερο από 10 γρ. λίπους ανά 10 γρ. προϊόντος. 
  • Χρησιμοποιείτε λίστες για τα ψώνια. Προσπαθήστε να μην ψωνίζετε όταν είστε πεινασμένοι. 
  • Δοκιμάστε τρόφιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε λίπος π.χ. άπαχο γάλα, τυριά με χαμηλότερα λιπαρά. 
Μαγειρέψτε έξυπνα 

  • Αφαιρέστε όλο το ορατό λίπος από το κρέας και την πέτσα από τα πουλερικά, πριν από το μαγείρεμα. 
  • Χρησιμοποιήστε λιγότερα μαγειρικά λάδια – χρησιμοποιήστε αντικολλητικά σκεύη. 
  • Ψήστε στο φούρνο, στη σχάρα, σοτάρετε με ελάχιστο λάδι. ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΟ ΤΗΓΑΝΙΣΜΑ. 
  • Χρησιμοποιήστε λιγότερο κρεμώδη ντρέσινγκ ή σάλτσες. Ψάξτε για ντρέσινγκ με χαμηλά λιπαρά. 
  • Μη μαγειρεύετε περισσότερο από ότι χρειάζεστε. 
Τρώτε έξυπνα

  • Τρώτε τουλάχιστον 3 γεύματα κάθε μέρα. 
  • Τρώτε πρωινό κάθε μέρα. Οι θερμίδες που λαμβάνετε καταναλώνονται γρήγορα και σας βοηθάει να μην πεινάσετε πολύ μέχρι το μεσημέρι. 
  • Προσπαθήστε να μην τρώτε βιαστικά (να τρώτε σε τακτές ώρες). 
  • Προσπαθήστε να μασάτε καλά την τροφή σας. 
  • Πίνετε ένα ποτήρι νερό πριν αρχίσετε να τρώτε. Αρχίζετε τα γεύματα σας με μία σούπα με χαμηλά λιπαρά και/ή σαλάτα. Αυτά θα σας χορτάσουν. 
  • Προσέξτε το μέγεθος των μερίδων – χρησιμοποιήστε μικρότερο πιάτο. 
  • Αποφεύγετε το δεύτερο πιάτο. Το μυαλό σας χρειάζεται κάποιο χρόνο για να αναγνωρίσει ότι το στομάχι σας είναι γεμάτο. 
  • Τρώτε αργά. Μην καταβροχθίζετε βιαστικά τα γεύματα σας. 
  • Καθαρίστε το τραπέζι μετά το γεύμα, για να αποφύγετε να «τσιμπάτε» τα υπολείμματα. 
  • Εάν τρώτε μαργαρίνη ή βούτυρο αλείψτε το σε πολύ λεπτό στρώμα (χρησιμοποιήστε το με μέτρο). 
Όταν τρώτε έξω

  • Σαλάτα: Επιλέξτε ντρέσινγκ με βάση το ξύδι. 
  • Ψωμί: Αποφύγετε το βούτυρο με το ψωμί σας, επιλέξτε ψωμί ολικής άλεσης. 
  • Κοτόπουλο: Επιλέξτε κοτόπουλο στον ατμό ή στη σχάρα, αφαιρέστε την πέτσα πριν το φάτε. 
  • Μπριζόλα: Ζητήστε από το σεφ να αφαιρέσει το ορατό λίπος πριν το μαγειρέψει. Επιλέξτε να είναι στη σχάρα 
  • Χάμπουργκερ: Αποφύγετε το τυρί και τη μαγιονέζα. Επιλέξτε ντομάτα και μαρούλι. 
  • Ψάρι: Αποφύγετε το λάδι, χρησιμοποιήστε λεμόνι. 
  • Ζυμαρικά: Επιλέξτε ζυμαρικά χωρίς κρέας (χωρίς ζαμπόν, μπέικον κ.λπ.) και αποφύγετε τις άσπρες σάλτσες. 
  • Πίτσα: Επιλέξτε πίτσα με λαχανικά κι όχι με κρέας. Ζητήστε να χρησιμοποιήσουν το μισό τυρί από ό,τι συνήθως. 
  • Λαχανικά: Φάτε όσα θέλετε, χωρίς όμως σάλτσα. 
  • Γλυκό: Φρέσκα φρούτα και sorbet παγωτό είναι άριστες επιλογές. 
  • Καφές – Τσάι: Χρησιμοποιήστε άπαχο γάλα. 
 Πρακτικές ιδέες

  • Πάντα να έχετε εύκαιρα ένα ζευγάρι παπούτσια για περπάτημα ή αθλητικά. 
  • Περπατήστε. Είναι η καλύτερη άσκηση. 
  • Αν χρησιμοποιείτε το λεωφορείο κατεβείτε μια στάση πριν τον προορισμό σας. 
  • Χρησιμοποιήστε τις σκάλες, όχι το ασανσέρ.
  • Οι δουλειές του σπιτιού είναι μια εξαιρετική άσκηση. 
  • Περιορίστε το χρόνο της τηλεόρασης. 
  • Κάντε μια βόλτα μόνος/η σας ή παρακινήστε κάποιον να έρθει μαζί σας. 
  • Καθημερινά (ή όσο πιο συχνά γίνεται) ορίστε ένα χρόνο για άσκηση. Ο χρόνος αυτός είναι δικός σας. Διασκεδάστε τον. 
  • Πλύνετε το αυτοκίνητό σας. Είναι μια θαυμάσια άσκηση. 
  • Περιποιηθείτε τον κήπο σας.
Γιώργος Εμμανουηλίδης
πηγή:http://health-beauty-internet.blogspot.gr
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!
Georgemman YouTube Channel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου