1. Tips για καλή υγεία και SUPER κορμί !!!

Tips για καλή υγεία και SUPER κορμί
1) Κάνε το μεταβολισμό πιο γρήγορο
Αν θες να χάσεις βάρος, αύξησε την πρωτεΐνη που καταναλώνεις.
Αυστραλοί ερευνητές διαπίστωσαν ότι άτομα που είναι παχύσαρκα καίνε λίπος πιο γρήγορα μετά από ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνη συγκριτικά με ένα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες. Επωφελήσου κι εσύ καταναλώνοντας πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα. Ετσι, για παράδειγμα, για πρωινό, αντί να τρως ψωμί με μέλι, φάε μία ομελέτα με μία φρυγανιά.

 2)Χάσε βάρος τρώγοντας λίπος
Αν δεν αντέχεις δίαιτα χωρίς λίγο λάδι, μην ανησυχείς, γιατί σύμφωνα με ισραηλινή έρευνα μπορείς να χάσεις κιλά τρώγοντας λίπος.
Οι επιστήμονες εξέτασαν τη μεσογειακή δίαιτα -που περιέχει άφθονο ελαιόλαδο και ξηρούς καρπούς- και μία δίαιτα με περιορισμένους υδατάνθρακες και λιπαρά. Διαπίστωσαν ότι οι δύο συγκεκριμένες διατροφές προκαλούν μεγαλύτερη απώλεια βάρους απ' ό,τι μια τυπική δίαιτα περιορισμένη σε λιπαρά. Ποια θα διαλέγαμε; Φυσικά τη δική μας, τη μεσογειακή, γιατί όχι μόνο χάνεις βάρος, αλλά εκατοντάδες έρευνες έχουν δείξει ότι κρατά μακριά και πολλές χρόνιες ασθένειες, όπως καρκίνο, καρδιαγγειακή νόσο, διαβήτη και αρθρίτιδα.

3)Χάσε διπλά

Θες να χάσεις τα διπλάσια κιλά; Τότε γράψε.
Αυτό έδειξε αμερικανική έρευνα που έγινε σε 1.685 παχύσαρκα και υπέρβαρα άτομα. Οι εθελοντές πήγαιναν σε εβδομαδιαίες συναντήσεις με διαιτολόγους και τους είχε ζητηθεί να μειώσουν τις θερμίδες τους κατά 500 λιγότερες την ημέρα. Βρήκαν ότι τα άτομα που κρατούσαν ημερολόγιο διατροφής έχασαν τα διπλάσια κιλά σε σχέση με αυτούς που δεν σημείωναν τι έτρωγαν. Οι ερευνητές αναφέρουν ότι ένα ημερολόγιο διατροφής είναι ένα δυνατό εργαλείο αδυνατίσματος, γιατί σε βοηθά να δεις από πού ακριβώς προέρχονται οι επιπλέον θερμίδες.

πηγή:menshealth.gr
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!
Georgemman YouTube Channel

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου