Tips για να διατηρήσεις το βάρος σου μετά την δίαιτα!!!

Tips διατήρησεις του βάρους σου

 Tips διατήρησεις του βάρους σου!!!

Τώρα το γνωρίζεις. Όσο δύσκολη είναι η προσπάθεια να χάσεις βάρος , ακόμη πιο δύσκολη είναι η διαδικασία να διατηρηθείς στα κιλά σου. Μπορεί να μην υπάρχουν μαγικές συνταγές, υπάρχουν όμως έξυπνες συμβουλές που θα κάνουν την προσπάθεια ρουτίνα. Δηλαδή, συνήθεια που θα διώξει μακριά τον εφιάλτη της ζυγαριάς χωρίς άγχος και αγωνία.

3D Υπολογιστής Δείκτη Μάζας Σώματος!!!

Ξεκίνησα γυμναστική αλλά δεν χάνω βάρος....

askisi gia xasimo varous
Η γυμναστική είναι ίσως το μεγαλύτερο δώρο που μπορεί να κάνει κάποιος στον εαυτό του. Το γιατί είναι πιθανότατα γνωστό σε όλους μας αφού πέρα από τα οργανικά οφέλη που παρέχει, μπορεί να μας κάνει να νιώσουμε ευφορία, να αυξήσουμε τις καύσεις του οργανισμού μας αλλά και την ευεξία μας. Μπορεί επιπλέον να μας βοηθήσει στην προσπάθειά μας να χάσουμε τα περιττά κιλά.

Τροφές ΛΙΠΟΔΙΑΛΥΤΕΣ !!!

Τροφές λιποδιαλύτες
Βλέπεις παντού γύρω σου πειρασμούς, αλλά συγκρατείσαι γιατί ξέρεις ότι θα σου αφήσουν "ενθύμιο"... κιλά και ψωμάκια. Κι εκεί που εύχεσαι να υπήρχε κάτι που θα διαλύει τα λίπη στη στιγμή έρχεται ο διαιτολόγος-διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς να σου πει πως υπάρχουν τροφές που περιέχουν φυσικά συστατικά με τάση να διαλύσουν τα λίπη . Τέλειο;

Αθλητικές επιδόσεις στο MAXIMUM!!!!

Αθλητικές επιδόσεις στο MAXIMUM
Τι, πότε, πόσο και γιατί; Όλα όσα θα πρέπει να γνωρίζετε για να είστε πάντα… «γεμάτοι». Όταν συζητάμε για την ανάκτηση δυνάμεων μετά από αθλητικές δραστηριότητες, η αντίληψη που είναι γενικά αποδεκτή είναι, ότι είναι πολύ σημαντικό όχι μόνο τι τρώει κανείς αλλά και πότε προσλαμβάνει την τροφή του. Για παράδειγμα, πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι οι μυς έχουν μεγαλύτερη ανάγκη από «ανεφοδιασμό με καύσιμα» μετά την άσκηση, παρά πριν από αυτήν.

Η σοκολάτα και οι ιδιότητες της!!!

Ιδιότητες της σοκολάτας
Όταν ακούει κάποιος το επιστημονικό του όνομα δεν μπορεί να φανταστεί τη γευστική ευχαρίστηση που μπορεί να προσφέρει. Το «Theobroma cacao», ή κοινώς κακαόδεντρο, του οποίου το σημαντικότερο παράγωγο, η σοκολάτα , μας «απογειώνει», αποτελεί στις μέρες μας το δημοφιλέστερο τρόφιμο στις γυναίκες και το δεύτερο πιο δημοφιλές στους άνδρες.

Οδηγός συμπληρωμάτων διατροφής

Οδηγός συμπληρωμάτων διατροφής
Πρωτεΐνη , κρεατίνη, αμινοξέα! Θέλετε να πάρετε κάποιο συμπλήρωμα διατροφής , αλλά δεν ξέρετε ποιο είναι το κατάλληλο για σας; Διαβάστε προσεκτικά τον οδηγό που ακολουθεί! Πρέπει να είστε άκρως προσεκτικοί με τα σκευάσματα διατροφής! Ποτέ μην παίζετε την υγεία σας κορόνα γράμματα…  Όταν πρόκειται για συμπληρώματα διατροφής, το να διακρίνετε την αλήθεια από το μύθο μπορεί να αποδειχθεί κρίσιμο για την υγεία σας. Όλοι έχουμε ακούσει διαφημίσεις του στυλ, «Γίνεται τέλειος σε χρόνο μηδέν!» ή «Κάψτε λίπος με τον εύκολο τρόπο!». Όλο αυτά ακούγονται πράγματι πολύ ωραία. Αλλά όλα είναι σχετικά.

Πέντε "ιαματικές" τροφές για την υγεία μας!!!

Πέντε "ιαματικές" τροφές για την υγεία μας
Αισθάνεστε ατονία και κούραση; Έχετε τραυματιστεί από κάποια προπόνηση; Η λύση βρίσκεται σε απλές τροφές που υπάρχουν σε κάθε τραπέζι. Τροφές που μας βοηθούν να αναρρώσουμε, ενώ ταυτόχρονα μας εφοδιάζουν με ενέργεια!

8 συμβουλές προστασίας του δέρματος σας, από το κρύο!!!

συμβουλές προστασίας του δέρματος
Η «συνταγή» για ξηρό δέρμα και «σκασμένα» χείλη το χειμώνα είναι κρύο με χαμηλή υγρασία στους υπαίθριους χώρους και ζέστη με ξερό αέρα στους κλειστούς, αναφέρουν αμερικανοί δερματολόγοι. Και το «αντίδοτο», μερικές απλές συμβουλές.

Αμινοξέα και Bodybuilding, η σημαντικότητα τους!!!!

Απαραίτητα Αμινοξέα:
(Tα αμινοξέα εκείνα που πρέπει να παρέχονται στον οργανισμό από τροφές η από συμπληρώματα διατροφής )
ΛΕΥΚΙΝΗ:α) ένα αμινοξύ διακλαδιζόμενης αλυσίδας που χρησιμοποιείται. σαν πηγή ενέργειας.
β) βοηθά στη μείωση της διάσπασης πρωτεΐνης στους μυς
γ) διαμορφώνει την πρόσληψη των νευροδιαβιβαστών στους μυς,καθώς επίσης κ της απελευθέρωσης
της εγκεφαλίνης,η οποία αναχαιτίζει την δίοδο των σημάτων του πόνου στο νευρικό μυικό σύστημα.
δ)βοηθά στην επούλωση της επιδερμίδας κ των σπασμένων οστών.

Σόγια: Ασπίδα κατά της χοληστερίνης και της παχυσαρκίας!!!

Προϊόντα σόγιας ασπίδα υγείας κατά της παχυσαρκίας
Η κατανάλωση της σόγιας μειώνει σημαντικά τα επίπεδα της συνολικής αλλά και της κακής χοληστερίνης μειώνοντας τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών νόσων. Αυτό ανακοίνωσαν Έλληνες και Ιταλοί ερευνητές κατά τη διάρκεια του 10ου Διεθνούς Συνεδρίου Παχυσαρκίας που διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρία Μελέτης της Παχυσαρκίας, του Μεταβολισμού και των διαταραχών Διατροφής, από τις 29 έως τις 30 Οκτωβρίου 2010 στη πόλη της Κέρκυρας.
Η σόγια δρα θετικά στο ήπαρ αλλά και στον λιπώδη ιστό
Οι ερευνητές απέδειξαν ότι η σόγια περιέχει υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνες και ισοφλαβόνες, ουσίες με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση.

Ισοτονικά διαλύματα!!!

Ισοτονικά διαλύματα
Κατά την ποδηλασία, τα χαμένα υγρά (μέσω του ιδρώτα) δεν πρέπει να αντικαθίστανται μόνο από νερό διότι εκτός από το νερό χάνουμε και άλλα αναγκαία για τον οργανισμό συστατικά. Τα διάφορα ποτά ενέργειας (Energy drinks ή ισοτονικά διαλύματα ) είναι τα καλύτερα διότι περιέχουν ηλεκτρολύτες και άλλα συστατικά που χάνονται μέσω του ιδρώτα.

Βιταμίνες - Χρήση και χρησιμότητα!!!

Βιταμίνες - Χρήση και χρησιμότητα!!!
Τι είναι οι βιταμίνες;

Οι βιταμίνες είναι οργανικές ενώσεις που σε πολύ μικρές ποσότητες είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη και την κανονική λειτουργία του οργανισμού. Κάποιες από αυτές τις θαυματουργές ουσίες συντίθενται από τον οργανισμού αλλά σε ανεπαρκής ποσότητες. Κάποιες άλλες όμως δεν μπορούν να συντεθούν από τον οργανισμό, για αυτό το λόγο πρέπει να λαμβάνονται με την τροφή.
Για τις περισσότερες διαδικασίες του μεταβολισμού οι βιταμίνες αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο.

Μέταλλα & Ιχνοστοιχεία χρήση και χρησιμότητα!!!

Μέταλλα και ιχνοστοιχεία
Τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία ήταν γνωστά πολύ πριν ανακαλυφθούν οι βιταμίνες. Όταν όμως στις αρχές του 20ου αιώνα ανακαλύφθηκαν οι βιταμίνες τα επισκίασαν. Τα μέταλλα δίνουν στερεότητα και αντοχή στον σκελετό, χρησιμοποιούνται σαν συστατικά οργανικών ενώσεων, ρυθμίζουν την ισορροπία υγρών στο σώμα και παίρνουν μέρος σε πολλές διεργασίες του μεταβολισμού.

Οι πρωτεϊνικές ανάγκες των αθλητών, πριν και μετά την προπόνηση!!!

Πρωτεΐνη αθλητής άσκηση

Ένας πρακτικός οδηγός με απαντήσεις σε 10 καυτά ερωτήματα γύρω από τις πρωτεΐνες και την αθλητική απόδοση

Οι πρωτεΐνες αποτελούν ένα βασικό κομμάτι της αθλητικής διατροφής. Σαν αθλητής είμαι σίγουρος πως θα έχεις ακούσει πως οι αθλητές χρειάζονται περισσότερη πρωτεΐνη από τους αυτούς που κάνουν καθιστική ζωή. Δυστυχώς όμως πολλές φορές είμαι σίγουρος πως νιώθεις μπερδεμένος μέσα σε τόση πληροφόρηση και τελικά δεν ξέρεις τι θα πρέπει να κάνεις. Αυτό το κείμενο ελπίζω να αποτελέσει ένα πολύτιμο εργαλείο που θα σε βοηθήσει με πρακτικές συμβουλές για το τι θα πρέπει να κάνει μέσα από μια σειρά ερωτοαπαντήσεων.

Αρχειοθηκη ιστολογιου