ΔΙΑΙΤΑ μετά το Πάσχα!!!

Δεν καταφέρατε να αντισταθείτε στους γευστικούς πειρασμούς που βρέθηκαν μπροστά σας στο γιορτινό τραπέζι; Δεν υπάρχει λόγος να αισθάνεστε τύψεις ούτε να υποβάλλετε τον εαυτό σας σε μεθεόρτια τιμωρία. Δείτε πώς θα απαλλαγείτε από τα πασχαλινά βάρη με 6 «ανώδυνα» βήματα…

Μικρά και συχνά γεύματα Τα πολλά γεύματα σε μικρές ποσότητες επιταχύνουν τον μεταβολισμό, δεν στερούν από τον οργανισμό πολύτιμες θρεπτικές ουσίες και -το κυριότερο- μας γλιτώνουν από το βασανιστικό αίσθημα πείνας.
Περισσότερη άσκηση Είναι γνωστό πως η γυμναστική αυξάνει τον μεταβολισμό και βοηθά στο κάψιμο λίπους. Αν το γυμναστήριο δεν είναι το φυσικό σας περιβάλλον, μπορείτε να επιλέξετε μια δραστηριότητα που σας ευχαριστεί, και να ασκηθείτε μόνοι ή με παρέα.

Το λιγότερο 20’ Ο οργανισμός μας χρειάζεται περίπου 20 λεπτά ώστε να επέλθει το αίσθημα κορεσμού. Για να μην ξεγελιέστε από την «ψεύτικη» πείνα, φροντίστε τα κύρια γεύματά σας να διαρκούν 20 λεπτά.

Απαραίτητα πρωινό Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη στην προσπάθεια να περιορίσουμε τις θερμίδες, είναι να κόβουμε το πρώτο γεύμα της ημέρας. Αυτό, όμως, έχει ως αποτέλεσμα να στερούμε από το σώμα μας την απαιτούμενη ενέργεια, ενώ συνήθως καταλήγει σε φαινόμενα βραδινής υπερφαγίας. Το ισορροπημένο πρωινό είναι βασικός σύμμαχός μας στη δίαιτα.

«Ναι» σε φρούτα και λαχανικά, «όχι» σε λιπαρά και ζάχαρη Περιορίστε τις τροφές που είναι πλούσιες σε λιπαρά και ζάχαρη, αντικαθιστώντας τες με φρούτα και λαχανικά: έχουν λίγες θερμίδες και πολλά θρεπτικά συστατικά, ενώ τα φρούτα ικανοποιούν την ανάγκη μας για γλυκό με τον πιο υγιεινό τρόπο.

Όταν τρώμε, κλείνουμε την οθόνη
Οι έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι τρώνε μπροστά στην τηλεόραση ή τον υπολογιστή, συνήθως καταναλώνουν πολύ περισσότερο φαγητό από το κανονικό. Κι αυτό γιατί όταν η προσοχή μας είναι στραμμένη αλλού, δεν έχουμε έλεγχο της ποσότητας που τελικά καταναλώνουμε.

Πηγή: Iatronet
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου