Δείκτες τροφίμων ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ: Φάτε – Σκεφτείτε – Σταματήστε

Διατροφή και πρωτεΐνες
ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ
Η απλή μείωση της ποσότητας των υδατανθράκων δεν θα σας βοηθήσει. Για την επιτυχία μιας δίαιτας χαμηλής σε υδατάνθρακες είναι άκρως απαραίτητη η πρόσληψη της αναγκαίας ποσότητας πρωτεΐνης υψηλής ποιότητας. Η πρωτεΐνη χτίζει και ενισχύει την μυϊκή μας μάζα και δίνει (προσφέρει) τα δομικά στοιχεία για τις ορμόνες και τους νευροδιαβιβαστές καθώς επίσης παρέχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την συνεχή ανανέωση του σώματος. Πολυάριθμες μελέτες έχουν δείξει ότι η απώλεια βάρους επιταχύνθηκε σημαντικά, όταν η πλειοψηφία των θερμίδων προερχόντουσαν από πρωτεΐνη.
Φάτε (μέχρι 5 τρόφιμα επιλογής σας τη μέρα)

• Τυριά (εκτός από ρικότα), βλέπετε τις ετικέτες, να μην έχουν πάνω από 4 γρ υδατανθράκων

• Αυγά, προτιμάτε το ασπράδι

• Τα περισσότερα είδη φρέσκων ψαριών και θαλασσινών

• Πρόβειο, βοδινό και χοιρινό κρέας

• Πουλερικά: κότα, γαλοπούλα, ειδικά το άσπρο κρέας, προτιμάτε χωρίς πέτσα

• Κόκκινο κρέας, ειδικά κυκλικής εγκοπής και κόντρα φιλέτο

• Toφού

• Γάλα σόγιας και τυριά σόγιας

Σκεφτείτε το (μέχρι 2 τρόφιμα της επιλογής σας τη μέρα)

• Cottage τυρί

• Σκούρο κρέας

• μη λιπαρά κατεψυγμένα κομμάτια

• Κόκκινο κρέας, Delicious Φιλέτο

Σταματήστε

• Λιπαρά τυριά

• Γάλα και γιαούρτι

• Εσωτερικά όργανα ζώων

• Κατεργασμένο κρέας: μπέικον, λουκάνικο, ζαμπόν, παστουρμάς, και καπνιστό ψάρι (ρέγγα) (τα τρόφιμα με πολύ αλάτι, όπως το κατεργασμένο κρέας και καπνιστά ψάρια, περιέχουν πολύ νάτριο, το οποίο κατακρατά νερό στο σώμα), λιπαρό κόκκινο κρέας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε είδος πρωτεΐνης, πρακτικά σε οποιαδήποτε ποσότητα, αλλά πιο ωφέλιμη για χρήση είναι η δυτικής προέλευσης πρωτεΐνη, άπαχο κρέας, μη λιπαρή πρωτεΐνη και φρέσκα μη επεξεργασμένα τρόφιμα (φρέσκα αυγά).
Γιώργος Εμμανουηλίδης
πηγή:http://health-beauty-internet.blogspot.gr
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!
Georgemman YouTube Channel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου