Πως να διατηρήσεις το βάρος σου μετά την ΔΙΑΙΤΑ!!!

Διατηρήση βάρος μετά την ΔΙΑΙΤΑ
Αντίθετα με το τι πιστεύει ο περισσότερος κόσμος, τα χαμένα κιλά της δίαιτας μπορούν να παραμείνουν… χαμένα, αρκεί να ακολουθηθούν ορισμένοι βασικοί κανόνες. Θέλοντας να τεκμηριώσει αυτή την θέση, ο Διεθνής Οργανισμός Ελέγχου Βάρους στην Αμερική, μελέτησε 10.000 άτομα σε δίαιτα, οι οποίο έχασαν 15 κιλά και διατήρησαν το βάρος τους για παραπάνω από ένα χρόνο.
Ποια ήταν τα «μυστικά» τους; Βάσει ερωτηματολογίων τα οποία κλήθηκαν να συμπληρώσουν οι συμμετέχοντες, οι επικεφαλείς της έρευνας ανέφεραν τις εξής τεχνικές:
<Αυστηρή παρακολούθηση της καθημερινής πρόσληψης τροφής.

* Μέτρηση των θερμίδων ή των γραμμαρίων λίπους ή χρήση κάποιου εμπορικού προγράμματος για καταγραφή των προσλαμβανόμενων θερμίδων.

* Συμμετοχή σε δίαιτα χαμηλή σε θερμίδες και λιπαρά. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα κατανάλωναν περίπου 1800 θερμίδες καθημερινά, ενώ τα λιπαρά ήταν λιγότερα από το 30% των θερμίδων αυτών.

* Περιορισμός της ποσότητας φαγητού που καταναλώνεται απ’ έξω. Έτρωγαν έξω κατά μέσο όρο τρεις φορές την εβδομάδα.

* Τακτική κατανάλωση παρόμοιων τροφίμων και περιορισμός της λιγούρας κατά τις γιορτές.

* Μία ώρα περπάτημα την ημέρα ή κάψιμο των ίδιων θερμίδων με άλλες δραστηριότητες.

* Παρακολούθηση τηλεόρασης για λιγότερο από δέκα ώρες εβδομαδιαίως.

* Ζύγιση τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα.

Οι παραπάνω τεχνικές είναι λίγο – πολύ γνωστές στην πλειοψηφία του κόσμου που ακολουθεί κάποια δίαιτα, αλλά οι επιστημονική ομάδα πίσω από την έρευνα τονίζει ότι «ιστορίες επιτυχίας», όπως αυτές των 10.000 συμμετεχόντων μπορούν να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης για εκατομμύρια κόσμου. «Οι άνθρωποι θέλουν να ακούν ότι υπάρχει ελπίδα και ότι είναι εφικτό να διατηρήσουν τα χαμένα κιλά της δίαιτας, χωρίς να προβούν σε ακραίες πράξεις», αναφέρει ο Δρ. Robert Kushner, μέλος της επιστημονικής ομάδας.
πηγη:in2life.gr
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου