Μείγμα υδατανθράκων για προπόνηση υψηλής έντασης!!!

isotonika rofimata simpliromata

Στο παρακάτω άρθρο θα δούμε τι ακριβώς θα πρέπει να περιέχει και να παρέχει ένα συμπλήρωμα διατροφής-μείγμα υδατανθράκων πριν και κατά την διάρκεια μιας απαιτητικής προπόνησης!!!

Το ιδανικό είναι να περιέχουν συνδυασμό υδατανθράκων τέτοιο, που να δίνει άμεση και παρατεταμένη ενέργεια. Το μείγμα πρέπει να έχει μονοσακχαρίτες όπως η φρουκτόζη, δισακχαρίτες, όπως για παράδειγμα η δεξτρόζη και πολυσακχαρίτες σαν τη μαλτοδεξτρίνη, που χρησιμοποιείται ευρέως σε όλα σχεδόν τα συμπληρώματα και είναι ένας σύνθετος υδατάνθρακας.
 Έτσι έχει το πλεονέκτημα ότι αν και σύνθετος υδατάνθρακας, είναι εύπεπτος και περνά γρήγορα στο κυκλοφορικό. Η συγκέντρωση των υδατανθράκων στο μίγμα δεν πρέπει να ξεπερνά το 5%. Αν περιέχει υδατάνθρακες σε μεγαλύτερη ποσότητα, θα είναι "υπέρτονα" και θα καθυστερήσει να αφομοιωθεί από το στομάχι και το λεπτό έντερο. Αποτέλεσμα: δεν θα παρέχει ενέργεια άμεσα.

Επιπλέον το μείγμα πρέπει να αποτελείται κατά 30% από απλούς υδατάνθρακες (μονοσακχαρίτες και δισακχαρίτες) και κατά 70% από σύνθετους (πολυσακχαρίτες). Οι απλοί δεν πρέπει να ξεπερνούν το 30% γιατί αυξάνουν απότομα το επίπεδο γλυκόζης στο αίμα, με συνέπεια να εκκριθεί από τον οργανισμό μεγάλη ποσότητα ινσουλίνης, η οποία απομακρύνει πολύ γρήγορα τη γλυκόζη. Έτσι, έχουμε τα αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα σε απόδοση ενέργειας. Ο απλός υδατάνθρακας, που επηρεάζει λιγότερο την έκκριση ινσουλίνης, είναι η φρουκτόζη, η οποία χρησιμοποιείται πολύ στα διάφορα συμπληρώματα.

Ροφήματα για τη διάρκεια του αγώνα ή της προπόνησης Εδώ, εκτός από όσα ισχύουν για την προηγούμενη κατηγορία, είναι σημαντικό να δοθεί προσοχή στη θερμοκρασία του ποτού. Το ρόφημα πρέπει να είναι δροσερό για να "ξεδιψάσει" τον αθλητή και να τον βοηθήσει να κατεβάσει τη θερμοκρασία στο σώμα του. Επιπλέον οι έρευνες έχουν δείξει ότι τα δροσερά ποτά είναι πιο εύπεπτα, συνεπώς ο αθλούμενος μπορεί να πιει μεγαλύτερη ποσότητα. Αποφύγετε τα παγωμένα συμπληρώματα, καθώς μπορεί να προκαλέσουν διαταραχές στο γαστρεντερικό σύστημα.
πηγη:dietplus.gr
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!
Georgemman YouTube Channel

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου