Η καλύτερη επιλογή υδατανθράκων για γρήγορη μυική ανάπτυξη!!!

Υδατάνθρακες για μυική ανάπτυξη

Όλοι μας γνωρίζουμε ότι για να αναπτύξουμε τεράστια μυική μάζα θα πρέπει να ακολουθήσουμε μια δίαιτα με αρκετή πρωτεΐνη, ίδια όμως βαρύτητα θα πρέπει να ρίξουμε αν θέλουμε να πετύχουμε τον στόχο μας και στην κατανάλωση των σωστών υδατανθράκων ώστε να πετύχουμε γρήγορη μυική ανάπτυξη!!!



Θα πρέπει να καταναλώνουμε 2-4 γραμμάρια υδατάνθρακες ανά κιλό σωματικού βάρους την ημέρα και φυσικά η καλύτερη επιλογή είναι οι σύνθετοι υδατάνθρακες.
Μια λίστα από τις καλύτερες πηγές σύνθετων υδατανθράκων είναι:
Βρώμη
Πλιγούρι
Καστανό ρύζι
Όλοι οι ξηροί καρποί
Όλα τα Φασόλια
Γλυκοπατάτες
Ψωμί ολικής άλεσης
Ζυμαρικά ολικής άλεσης
Όλα τα φρούτα
Όλα τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά
Τα περισσότερα λαχανικά (όχι οι κλασσικές πατάτες)

Διαβάστε επίσης: 
Μείγμα υδατανθράκων για προπόνηση υψηλής έντασης!!!

Όταν προσπαθούμε να αυξήσουμε την μυική μας μάζα θα πρέπει να τρώμε με προγραμματισμό.
Παράδειγμα, ακούω πολλούς να διαμαρτύρονται ότι δεν μπορούν να βάλουν μυικά κιλά.....ο λόγος είναι απλός, δεν τρώνε αρκετά συχνά και στην ποσότητα που απαιτείται, οπότε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ!!!!


Θα πρέπει να βασίζουμε την διατροφή μας σε φυσικές ανεπεξέργαστες τροφές!
Η πλειοψηφία των θερμίδων μας θα πρέπει να προέρχεται από το άπαχο κρέας, τα αυγά, ξηρούς καρπούς, όσπρια, φρούτα, λαχανικά και προϊόντα ολικής αλέσεως όπως δημητριακά, ζυμαρικά, ψωμί. Αποφύγετε τις συσκευασμένες τροφές και  
μάθετε να διαβάζετε ΠΑΝΤΑ την ετικέτα!
Οι εξαιρέσεις σε αυτόν τον κανόνα είναι καστανό ρύζι, κινόα, πλιγούρι βρώμης, και προϊόντα ολικής αλέσεως, ΠΡΟΣΟΧΗ όμως να μην περιέχουν ζάχαρη.
Θα πρέπει να τρώμε άφθονους ποιοτικούς υδατάνθρακες για να αυξήσουμε την μυική μας μάζα.


Έχουμε συνηθίσει να ακούμε ότι για να αυξήσουμε τον μυικό μας ιστό θα πρέπει να ακολουθήσουμε μια δίαιτα πλούσια σε πρωτεΐνη αλλά θα πρέπει να δώσουμε και πολύ μεγάλη προσοχή στην κατανάλωση ποιοτικών υδατανθράκων και υγιεινών λιπαρών Ω3 αν θέλουμε πραγματικά να πετύχουμε.
Πρωτεΐνη θα πρέπει να καταναλώνουμε 1,5-2 γραμμάρια ανά κιλό σωματικού βάρους ημερησίως  χωρισμένη σε γεύματα των 30 γραμμαρίων ανά τρεις ώρες.

Για τις καλύτερες πηγές πρωτεϊνών θα μιλήσουμε σε επόμενο άρθρο.


Μείνετε μακριά από τους κακούς υδατάνθρακες γνωστούς ως απλούς υδατάνθρακες.Οι κακοί υδατάνθρακες έχουν κενές θερμίδες και στην ουσία δεν δίνουν θρεπτικά συστατικά τα οποία μπορεί το σώμα μας να τα επεξεργαστεί και να τα αφομοιώσει. Οι πιο συνηθισμένοι κακοί υδατάνθρακες είναι η ζάχαρη και το άσπρο αλεύρι.

Λίστα από κακούς υδατάνθρακες:

Μπισκότα
Κέικ
Όλα τα προϊόντα που φτιάχνονται με εμπλουτισμένο αλεύρι
Όλων των σακχάρων και το σιρόπι
Πίτες
Δημητριακά με ζάχαρη
Άσπρο ψωμί (εμπλουτισμένο αλεύρι)
Λευκό ρύζι
Πατάτες (προτιμάτε τις γλυκοπατάτες)
Τα περισσότερα δημητριακά πρωινού
Γιώργος Εμμανουηλίδης
πηγή:http://health-beauty-internet.blogspot.gr
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!
Georgemman YouTube Channel

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου