3 τροφές που βοηθούν στην καύση λίπους της κοιλιάς!!!

Συχνά δεχόμαστε ερωτήματα για το, ποιες τροφές είναι καταλληλότερες για το αδυνάτισμα.

trofes gia kapsimo lipous tis koilias

Τις περισσότερες φορές εστιάζονται στην περιοχή της κοιλιάς και το κάψιμο του λίπους.

Αν και υπάρχουν πολλές, εδώ θα δούμε τρεις από αυτές που εύκολα μπορούμε να εντάξουμε στην καθημερινή μας διατροφή. Αυτές οι τροφές μπορούν να σας βοηθήσουν να κάψετε το λίπος που συσσωρεύεται στην περιοχή του στομαχιού ή της κοιλιάς.

1. Ασπράδι αυγού.


- Μία από τις καλύτερες και υψηλότερης βιολογικής αξίας πρωτεΐνη , τροφή που θα μπορούσε να είναι σε καθημερινή βάση μέρος του πρωινού μας.

Αυτή η υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη είναι πλούσια σε αμινοξέα που προμηθεύουν τους μύες μας με τα δομικά υλικά που χρειάζονται για να παραμένουν δυνατοί και υγιείς. Επίσης το ασπράδι του αυγού είναι πηγή βιταμίνης D, για την οποία έρευνες έχουν δείξει ότι  βοηθά πολλές οργανικές μας λειτουργίες.

2. Μπρόκολο.


- Αυτό το μικρό πράσινο λαχανικό είναι πλούσιο με θρεπτικά συστατικά που σας βοηθούν να χάσετε λίπος.

Πρώτον, το μπρόκολο είναι από τα λαχανικά με την υψηλότερη περιεκτικότητα σε νερό. Αυτό σημαίνει ότι όχι μόνο σας χορταίνει, αλλά διευκολύνει και το σώμα σας να καίει λίπος. Επίσης, το μπρόκολο έχει πολλές φυτικές ίνες, οι οποίες, έρευνες δείχνουν ότι, σας χορταίνουν και σας αποτρέπουν από το να τρώτε μεγάλες ποσότητες ή πολλά και κοντινά γεύματα. Άρα, γεμίστε το πιάτο σας με μπρόκολο αν θέλετε να κάψετε λίπος!

3. Κανέλα.


- Οι διαβητικοί γνωρίζουν τη δύναμή της. Αυτό το δημοφιλές μπαχαρικό χρησιμοποιείται πολλά χρόνια σαν ένας φυσικός τρόπος να μειωθεί και να ελεγχθεί το επίπεδο του σακχάρου στο αίμα. Όσο περισσότερο ελέγχεται το επίπεδο του σακχάρου στο αίμα, τόσο λιγότερο πιθανό είναι να έχετε αυξομειώσεις ινσουλίνης, που μπορεί να δυσκολέψει τη λειτουργία του μεταβολισμού σας. Γεγονός είναι: όσο περισσότερη ινσουλίνη παράγει το σώμα σας τόσο περισσότερα υπερβάλοντα σάκχαρα και θρεπτικά συστατικά μετατρέπονται σε λίπος. Προσθέστε λίγη κανέλα στο πρωινό σας γιαούρτι ή τα δημητριακά ή ακόμα και σε ροφήματα, κρύο τσάι και χυμούς, ή ακόμα και σε smoothie με φυτικό γάλα όπως πχ αμυγδαλόγαλα, γάλα σόγιας και φρούτα!
Απογειώστε τα ροφήματά σας με το φανταστικό άρωμα της κανέλας και βοηθήστε το σώμα σας να αποθηκεύει λιγότερο λίπος!

Ποιος είπε ότι το αδυνάτισμα πρέπει να είναι άνοστο?!

Άρθρο από “Tasos Triantafyllou
Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!


2 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Να είστε καλά...απλά μην κάνετε συνήθεια σε αυτό το μπλογκ να κάνετε σχόλια απλά για να διαφημίζετε την δικιά σας δραστηριότητα.

      Διαγραφή

Αρχειοθηκη ιστολογιου