Γιορτινό φαγοπότι: Φάε όσο θες, χωρίς να παχύνεις!

giortino trapezi galopoula
Οι υπερβολές κάνουν τη διαφορά. Στις γιορτές όπως κάθε χρόνο έτσι & φέτος τη μερίδα του λέοντος στο διαιτολόγιο μας θα κατέχουν οι ποικιλοτρόπως μαγειρεμένες γαλοπούλες, οι κουραμπιέδες, τα μελομακάρονα & κάθε είδους παραδοσιακά γλυκίσματα. Θα καταφέρεις να αποφύγεις τα περιττά κιλά ; Μπορείς να το κάνεις, αρκεί να προσέξεις δυο τρεις λεπτομέρειες.
Οδηγίες για ένα πιο υγιεινό εορταστικό τραπέζι

• Προτιμήστε άσπρο κρέας (κοτόπουλο, γαλοπούλα) αντί για κόκκινο κρέας (μοσχάρι, χοιρινό, αρνί).

• Να συνοδεύετε πάντα τα γεύματα από σαλάτες φρέσκων κατά προτίμηση λαχανικών.

• Αποφύγετε γλυκά που περιέχουν πολλά λιπαρά (π.χ. πάστες, γλυκά με κρέμες, σοκολάτα).

• Προτιμήστε γλυκά όπως μελομακάρονα και δίπλες, τα οποία είναι προτιμότερο να καταναλώνονται στην αρχή της ημέρας.

• Αφαιρείτε το ορατό λίπος από το κρέας (πέτσα).

• Μην επιβαρύνετε τη γέμιση με επιπλέον θερμίδες και λιπαρά (συκώτι, εντόσθια), αλλά προτιμάτε τα λαχανικά (σταφίδες, κουκουνάρι).

• Αποφεύγετε να έχετε πολλά πιάτα στο τραπέζι και να «τσιμπάτε» με το χέρι.

• Χρησιμοποιείτε μαχαιροπίρουνα και σερβίρετε στο πιάτο σας την ποσότητα του φαγητού που πρόκειται να καταναλώσετε.

• Προτιμήστε τη χρήση ελαιολάδου κατά το μαγείρεμα

• Προτιμήστε την κατανάλωση κόκκινου κρασιού που είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες, αντί για άλλα αλκοολούχα ποτά

• Πίνετε άφθονο νερό, τουλάχιστον 8 – 10 ποτήρια ημερησίως.

• Άτομα που έχουν αυξημένα επίπεδα ουρικού οξέος να αποφύγουν την κατανάλωση λιπαρών κρεάτων, εντοσθίων, ζωικές σάλτσες και σούπες, και την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.

Αν σας φάνηκε χρήσιμο μοιραστείτε το στο facebook ;-)
Σας ευχαριστώ!!!


loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου